return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 
[14/15.07.2006] Dance Valley - Spaarnwoude (pg. 30)
View this Thread in Original format
Kasperhauser
25 Minuten Video von Armin van Buuren @ Mainstage


Download (25 Minuten, 367 MB)


Viel Spaß damit...ist nur schnell zusammengezimmert :D
Vanditine
Danke Kai :)
UNIT-er
quote:
Originally posted by Kasperhauser
25 Minuten Video von Armin van Buuren @ Mainstage

Download (25 Minuten, 367 MB)

Viel Spaß damit...ist nur schnell zusammengezimmert :D


Teh nice! :gsmile:
Thx! :gsmile:

Nein, ich sage jetzt nicht, wie schnell ich das lade... ;) :rolleyes:

UNIT-er
Kasperhauser
quote:
Originally posted by UNIT-er
Teh nice! :gsmile:
Thx! :gsmile:

Nein, ich sage jetzt nicht, wie schnell ich das lade... ;) :rolleyes:

UNIT-er


:whip: :toothless
UNIT-er
quote:
Originally posted by Kasperhauser
:whip: :toothless


Hammergeiles Video! :eyespop:
Ich habe schon beim Ansehen wieder Gänsehaut bekommen! :eyespop:

And off course we'll be back in 2007! :gsmile: :gsmile: :gsmile:

But:
Dance Valley is over now! :(

UNIT-er
Frank-HH
quote:
Originally posted by Kasperhauser
25 Minuten Video von Armin van Buuren @ Mainstage


Download (25 Minuten, 367 MB)


Viel Spaß damit...ist nur schnell zusammengezimmert :D


LOL!! Sedat in aktion!:D

und kai, nächstes mal schneidest du mich da raus! *gg*

EDIT: sooo geiles video!!! danke kai!!!!;)
UNIT-er
quote:
Originally posted by Frank-HH
LOL!! Sedat in aktion!:D


:crazy:

quote:
Originally posted by Frank-HH
und kai, nächstes mal schneidest du mich da raus! *gg*


Nee, nee - mitgefangen mithangen! ;) :toothless

UNIT-er
AnGeLofTrAnCe
habe mir das video noch nicht runtergeladen.
aber ist in den 25min zufällig "O'callaghan - exactly" bei? :eyes:

thx für's video!
UNIT-er
quote:
Originally posted by AnGeLofTrAnCe
aber ist in den 25min zufällig "O'callaghan - exactly" bei? :eyes:


Jupp - dem ist so! :)

UNIT-er
AnGeLofTrAnCe
ach du scheisse :crazy: :crazy: *saug*

Desperado22
quote:
Originally posted by UNIT-er
And off course we'll be back in 2007! :gsmile: :gsmile: :gsmile:


Wenn es dann noch eine geben wird... Ich will ja jetzt nicht auf die Spassbremse treten ;)

Nur scheinbar hat UDC massive Probleme zur zeit... die haben sich wohl finanziell übernommen mit dieser Dance Valley und insgesamt wohl viel zu wenig Besucher dieses Jahr gehabt,nur 42.000.

Aber wär klasse wenn einer dieses holländische hier zur Sicherheit nochmal übersetzen würde...

quote:
42.000 bezoekers te weinig voor geslaagd Dance Valley-weekend

Vanmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."

UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan. Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws vernomen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."

bron: www.love2party.nl
Frank-HH
quote:
Originally posted by Desperado22
zu wenig Besucher dieses Jahr gehabt,nur 42.000.


42.000? NEVER!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 
Privacy Statement