| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by RadiantB
en al 12 jaar bezig *help* :nervous:
goeie smaak ? nee ? iemand ? | Ikke alleszins al niet dan, heb hun 3 eerste cds liggen :D
Elke keer ik Scooter intyp op een tranceforum, kan ik het toch niet laten van Scooter - Rhapsody In E aan te te raden, want die vind ik nog altijd heel mooi, en voor meer dan 10 jaar oud kan dat wel tellen.
On-topic
Nog altijd 't zelfde, Motionchild feat. Armenian Sun - Godsend (Benya Remix), absolute tune gewoon. |
|
|