|
Right Now #4 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Agoria EM 03-08-03, zalige stijl van die kerel
vooral deze bv:
Christopher Just Presents Acid Joseph - I Love The Acid Too :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
The Last Atlant - An Oneiric World
gevolgd door
The Last Atlant - Potentialities
Toes In The Sand recordings haalt weer eens sterk uit |
De nieuwe Storyteller op Toes is ook supervet! :eyespop:
Atm:
Kindred Spirits - French kiss :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
Armin van Buuren ExpoPlaza Kiev 22-04-2006
01. Armin van Buuren - Sail
02. Kyau vs Albert - Walk Down
03. O’Callaghan & Kearney - Exactly
04. Kuffdam & Plant - Dream Makers
05. Armin van Buuren feat Nadia Ali - Who Is Whatching (Dj Remy & Klinkenberg Remix)
06. David Amo & Julio Navas Vs Paco - Electronic Electro
07. Armin van Buuren feat Gabriel & Dresden - Zocalo
08. Mark Otten - So Serene (Menno de Jong Fierce Remix) vs Carrie Skipper - Time Goes By
09. Zirerz - Edge Of Space (Whiteroom remix)
10. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)
11. Nico Parisi vs Erik Hubo - Metro
12. Arctic Quest - Renaissance
13. Signum - Harmonic
14. M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.’S Progressiva Mix)
15. Ronski Speed vs Stoneface & Terminal - Incognition
16. Dogzilla - Without You
17. Gabriel & Dresden - Sydney
18. Park - Bully 2006
19. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
20. Armin van Buuren - Shivers (Alex MORPH Dub)
21. Nic Chagall - Monday Bar
22. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Midway Remix)
23. Giuseppe Ottaviani - Linking People
24. Inertia - The Chamber
25. Randy Katana - Play It Louder
26. Under Sun - Captured (Sebastian Brandt Remix)
27. Dj Govenor - Red Woods
28. Jonas Steur - Castamara
29. Fable - Above
30. Arksun - Arisen
31. Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday
32. Gareth Emery & Jon O’Bir - No Way Back
33. Goldenscan - Only With You
34. Thomas Datt - Evaporate (Stoneface & Terminal remix)
35. Armin van Buuren feat Jan Vayne - Serenity |
|
|
| Bl@ckOut |
| Alliance - Distant planet (Original mix) :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Leama & Moor - Distance between u (Gwill Morris marathon mix)
Heeft een hoog Forme gehalte, maar net daarom zo heerlijk aanstekelijk :crazy: |
|
|
| Synthesia |
Darren Tate - Horizons 01 CD
01. March Of The Gladiators
02. Horizons
03. Venus
04. Nocturnal Creatures
05. Dawn
06. All That I Am
07. Let The Light Shine In
08. Deliverance
09. Now Is The Time
10. The Other Love
11. Prayer For A God
Venus is 1 van de prachtigste stukken muziek dat ik ooit heb gehoord. Subliem gewoon, geen woorden voor. Nu nog naar de rest luisteren.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
01. March Of The Gladiators
02. Horizons
03. Venus
04. Nocturnal Creatures
05. Dawn
06. All That I Am
07. Let The Light Shine In
08. Deliverance
09. Now Is The Time
10. The Other Love
11. Prayer For A God
|
Buh, kheb dit album al veel beluisterd en het moet het vooral hebben van de oude nummers. Venus is mooi; maar veel te langdradig. Ten tijde van Nocturnal Creatures; Elevation; Let The Light Shine in was het altijd uitkijken naar nieuwe producties van hem... Maar dit stelt gewoon teleur...
Hij heeft ook dat horrible UK virus gevangen, alongside al die andere UK producers dat niets dan sh*t meer uitbrengen.
Denk maar aan Gareth Emery, Lange, Mike Koglin, Matt Darey, Oakenfold, John O' Callaghan, ... Buh :nervous:
Alleen Andy Moor kan me nog enigzinds boeien. De dood van de UK trance scene heeft blijkbaar ook de producers beïnvloed :p
Best dat er nog Belgische & Hollandse producers zijn :):D |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Push2005
Buh, kheb dit album al veel beluisterd en het moet het vooral hebben van de oude nummers. Venus is mooi; maar veel te langdradig. Ten tijde van Nocturnal Creatures; Elevation; Let The Light Shine in was het altijd uitkijken naar nieuwe producties van hem... Maar dit stelt gewoon teleur...
Hij heeft ook dat horrible UK virus gevangen, alongside al die andere UK producers dat niets dan sh*t meer uitbrengen.
Denk maar aan Gareth Emery, Lange, Mike Koglin, Matt Darey, Oakenfold, John O' Callaghan, ... Buh :nervous:
Alleen Andy Moor kan me nog enigzinds boeien. De dood van de UK trance scene heeft blijkbaar ook de producers beïnvloed :p
Mja...der kan geen enkele track tippen aan Venus op dit album, nog aan't luisteren naar de rest, maar der zijn toch nog een redelijk aantal andere nummers die me zeker kunnen bekoren. Venus langdradig? Die track kan niet lang genoeg duren :p
Mike Koglin heeft toch nog een zeer aardig nummer geproduced vorig jaar met Jono Grant, Sequential...en een bom van een remix gemaakt van Pulser's Point of Impact
En Darey's producties zijn misschien wat verslechtert, zijn dj mixes zeker en vast toch niet.
Die andere producers die je hebt genoemd zijn idd vermindert :s
Maar begin niet over de dood van trance scenes e..zulke ingesteldheden doden idd de scenes :p K'geef wel toe dat het er nu redelijk kalmkes is op gebied van trance...maar toch :) K'mis die parties in Engeland enorm.
Tofsten is gewoon dat er zo een variatie van trance is uit alle landen :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zowel die nieuwe als die oude tracks van dit album vind ik goed tot heel goed. Ik vind dat Darren Tate het minst aan kwaliteit heeft ingeboet van al diegenen die je opnoemt. Venus en Dawn vind ik echt zalige tracks.
En Mike Koglin vind ik goed meevallen kwa recente dingen (Deep Skies - Little Bird (Mike Koglin rmx) :crazy: ).
en ondertss:
Cold Blue - Streams (Astuni & Le Saux rmx) |
|
|
| IgnazZio |
Hernan Cattaneo Sequential (Renaissance) Disc 2.
Trisco - Fashionista |
|
|
| domineesje |
| Darren Tate - Venus :crazy: |
|
|
| BZRK |
| Leon Bolier presents Precursor - The Journey :crazy: |
|
|
|