| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Toch grappig dat je altijd zo fel reageert als een van je favo tunes niet geapprecieerd wordt :p Enja, Armin draait em ook al ;)
Is tiësto terug uw maatstaf voor kwaliteit misschien ? :toothless
Anyway; na aftermath KAN je da toch niemeer origineel noemen :conf: |
1 van men favo tunes lol... Ik stel voor dat je New Releases thread eens leest. Original > prydz remix. En Prydz remix ownt live imo, als je dat thuis luistert zegt dat veel minder.
Ook jammer dat enkel Bertn en Xilver hier sarcasme en ironie beet hebben :p
ontopic: Robert Babicz - Sleeping Beauty :eyespop: |
|
|