Proglifter is eigenlijk ook een beetje in die stijl; en nog ķetsje beter denk ik.
Phortastic
quote:
Originally posted by Shadowkid
Danjo & Styles - What lies ahead :eyespop: :crazy:
imo een van de beste tunes van het jaar so far.
zo ver zou ik ni gaan maar het is wel weer top van danjo & styles :eyespop:
Estuera Remix is ook aardig trouwens :)
Bertn
Odyssee - behind the falls
most underrated tune of the year IMO... hoe komt het dat NIEMAND die precies heeft opgepikt? Armin heeft die 1 keer gedraaid in zijn asot, maar iedereen is die precies vergeten...
nochtans een HEERLIJKE plaat!
Phortastic
Wonderland Avenue - White Horse (Jean Claude Ades Remix)
cheesy as vocals and yet it works :tongue2
CygnusX
Jaytech - Engage
catchy :)
Bertn
quote:
Originally posted by Phortastic
Wonderland Avenue - White Horse (Jean Claude Ades Remix)
cheesy as vocals and yet it works :tongue2
zijn die vocals al geen jaaaaaaaren oud?
Phortastic
quote:
Originally posted by Bertn
zijn die vocals al geen jaaaaaaaren oud?
ja da zou best kunnen want die kwamen me redelijk bekend voor :D