|
Right Now #4 (pg. 292)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
DJ Vega - Dark Desires

edit: zeker niet slecht voor iets dat ik niet gewoon ben |
:cool:
Ik heb hem nu ook opstaan :o |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
Tilt - Twelve (Dousk Remix) :crazy:
deze wordt tijdloos voor mij, geniaal :eyes: |
Idd, perfectie. :)
Ronski Speed - The Space We Are :crazy:
Zijn hier feitelijk mensen die deze absoluut slecht vinden? Ik zou dat volledig kunnen begrijpen, want het zijn cheesy (en gay) vocals. Maar het is gewoon zo catchy. :) |
|
|
| Push2005 |
| Solarstone - The Calling (Jonas Steur Remix) :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Zijn hier feitelijk mensen die deze absoluut slecht vinden? Ik zou dat volledig kunnen begrijpen, want het zijn cheesy (en gay) vocals. Maar het is gewoon zo catchy. :) |
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Solarstone - The Calling (Jonas Steur Remix) :crazy: |
Wow, Jonas remixt hier even een oldie. Ik heb de originele vinyl uit '96 hier nog liggen. De sound daarvan ligt wel een beetje in de lijn van wat hij doet, dus ik ben wel eens benieuwd hoe het klinkt :)
Madoka - Drift (Roel H remix)
Zo heersen, ni normaal  |
|
|
| Real |
| Mr. Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix) |
|
|
| Transfusion |
Tiesto, live at innercity 2000
Hier doe je het gewoon voor :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zo heersen, ni normaal |
Onder hetzelfde motto:
Terry Grant ft. Jennifer Horne - I'll kill you (Luke Chable remix) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
Idd, perfectie. :)
Ronski Speed - The Space We Are :crazy:
Zijn hier feitelijk mensen die deze absoluut slecht vinden? Ik zou dat volledig kunnen begrijpen, want het zijn cheesy (en gay) vocals. Maar het is gewoon zo catchy. :) |
ik vind het alvast een gruwelijk slechte plaat ja:) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vind het alvast een gruwelijk slechte plaat ja:) |
same here |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vind het alvast een gruwelijk slechte plaat ja:) |
Ik vin die dan weer heerlijk :) Zalige vocals, terwijl de meeste die gay en slecht vinden. Heb ik wel vaker voor.
Original ftw! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by BZRK
Zalige vocals, terwijl de meeste die gay en slecht vinden. Heb ik wel vaker voor.
|
Allé, wie kopt hem binnen? :p |
|
|
|
|