|
Right Now #4 (pg. 306)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Ik kan de thread nogmaals sluiten als je wil :toothless
Michael Forzza - Kahana :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er geen manier om ervoor te zorgen dat je in deze thread nooit om de post kan antwoorden, of dat je per week maar een bepaald aantal posts hier kan zetten? Want sommige mensen overdrijven fameus...
|
Jasper als ge mijn postes hier in deze thread na u opmerking van onlangs kan geven, op u 10 vingers kunt tellen krijgt ge een vinyl van mij van MIKE :d
dan wel een post dat niet off topic ging he ;)
atm M.I.K.E. Pres. Absolute - New Horizon
edit: oja die hollander aka Rob de nijs was fake he :toothless |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pole Folder - Over
nog maar eens :crazy: |
jawel jawel |
|
|
| Progrez |
Draxx Ltd II - Amphetamine
Lambda - Hold On Tight
*feestend lachebekje* |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Draxx Ltd II - Amphetamine
Lambda - Hold On Tight
|
Toch nog iemand met smaak op dit forum. :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
The Ambush - Everlast
In Luc's set teruggehoord en compleet gek geworden omdat ik niet meer op de naam kon komen. :nervous:
Meesterwerkje, that's for sure! :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| DJ Tiësto - Theme From Norefjell (Magikal Remake) :cool: |
|
|
| Push2005 |
En nog eentje voort slapengaan:
Jerry Ropero - The Storm (Original Mix) :crazy: :toocool: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
The Ambush - Everlast
Meesterwerkje, that's for sure! :crazy: |
Zoon schijf, ook terug in beeld gekomen hier door Push zijn set, was aangenaam verrast :) kon ook eerst ni op de titel komen :p
| quote: | Originally posted by Push2005
Jerry Ropero - The Storm (Original Mix) :crazy: :toocool: |
mega schijf :)
effe een track opgezocht : Skye - Love Show (Tom Novy Dub)
thanks Real, mega opener voor een set, vond ik persoonlijk de beste track uit je set :crazy: |
|
|
| domineesje |
| Djuma Soundsystem - Les Djins (Trentemoller Remix) op stubru, en dank aan hun, eindelijk leren apprecieren ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er geen manier om ervoor te zorgen dat je in deze thread nooit om de post kan antwoorden, of dat je per week maar een bepaald aantal posts hier kan zetten? Want sommige mensen overdrijven fameus...
Pole Folder - Over
Nog maar eens :crazy: |
Is er geen manier om ervoor te zorgen dat je in deze thread nooit 20 keer hetzelfde nummer kan posten? Want sommige mensen overdrijven fameus...
:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als ge mijn posts met dat nummer erin kunt tellen en ge komt op 20 dan krijgt ge ne Tiesto vinyl van mij van TRAFFIC :p |
|
|
|
|