|
Right Now #4 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Selu Vibra - Divine
Tune of the year?? :D |
|
|
| domineesje |
Arksun - Arisen
nope this is tune of the year :D |
|
|
| domineesje |
Trance Republic: Volume 2:
Disc One
* 1. Project Destiny-Adam Nickey
* 2. White Lady-Giuseppe Ottaviani
* 3. Playground-Second Sun [Nu NRG Remix]
* 4. Island Paradise-Magic [Sonectra Remix]
* 5. Static Source-Frase [Tenthu Remix]
* 6. Innerpeace EP P. 2-Mark Thornton [Innerpeace Sunquest Mix]
* 7. Free Fall-Nu NRG
* 8. Ilmola-JPL
* 9. Ghosts-Deepsky [John O'Callaghan Edit]
* 10. Eternal Light-Temple 1
* 11. Exactly-O'Callaghan Vs. Kerney
* 12. Who's Knocking-FB Feat. Edun [Ferry Corsten Mix]
cd2 algehoord ==> zalig gewoon :crazy: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Orjan - Arctic Globe
TOTY :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Orjan - Arctic Globe
Tune of the year :eyespop: |
Tis nog vroeg opt jaar, maar lijkt me iig een grote kanshebber te worden. Zo'n bom :eyespop:
Maar die Orjan zijn stijl doet me echt wel wat aan die van Jonas Steur denken. Zo lekker zomers :) |
|
|
| Push2005 |
Divine vind ik toch wel ietsje te cheesy om TOTY te zijn :D
Through your eyes is wel vet... en die Orjan valt ook best wel mee.
Maar momenteel ben ik helemaal in de ban van Magnitude :crazy: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Tis nog vroeg opt jaar, maar lijkt me iig een grote kanshebber te worden. Zo'n bom :eyespop:
Maar die Orjan zijn stijl doet me echt wel wat aan die van Jonas Steur denken. Zo lekker zomers :) |
Check filmpje 36 (het vijfde) op http://dekoffie.net-services.be/hom...1&cat=/AFFEXION
Jonas die Arctic Globe draait, just perfect! :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Orjan - Arctic Globe
TOTY :D |
amai nog nie :D
Die melodie :D |
|
|
| Phortastic |
| Tekara - Wanna Be An Angel (Paolo Mojo Remix) :eyespop: :crazy: :crazy: :eyes: :eyes: :eyespop: |
|
|
| Push2005 |
dj tiesto - fly :eyespop: :eyespop: :eyespop:
TOTY :crazy:
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
dj tiesto - fly :eyespop: :eyespop: :eyespop:
TOTY :crazy: |
!! :eyes:
Doe mij maar de "Mr Sam's I've fooled Tim Coltrane into doing all the work for me remix"! :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Stian Klo - Timanfaya (Ozgür Can remix)
Dit kan ik wel smaken. Stevige techno met een aanstekelijke groove, nice! :) |
|
|
|
|