|
Right Now #4 (pg. 329)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| Airwave - People Just Don't Care :eyes: :tongue3 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Airwave - People Just Don't Care :eyes: :tongue3 |
Zeg nu eens, hoe oud zijt gij ? 30 ... mentaal schat ik u op een kind van 7 met een IQ dat lager dan Ugandeese waterbuffel.
Ge zijt verdorie aan't luisteren naar TATW, ge hebt daar uw eigen thread om de liedjes in te posten... En dan zit je dat hier nog eens te posten omdat je daar plezier in hebt ?
Stop eens met zo te spammen :o ... Maar dat was je ook hé; een ordinaire spamgirl van Dj Fou; het zal er nog steeds inzitten. Het is je vergeven, arm kind. |
|
|
| Taaladviseur |
| Gelieve beledigingen in correct Nederlands te uiten. Op die manier geef je de inhoud nog meer kracht, vanwege het superieure intellect dat je dan uitstraalt. |
|
|
| domineesje |
| huh 't was nu een track dat voor mij persoonlijk een bom was, zoekt ge nu zelf eens niet te ver? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
huh 't was nu een track dat voor mij persoonlijk een bom was, zoekt ge nu zelf eens niet te ver? |
ja das waar, voor de rest post ge hier nooit:) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
ja das waar, voor de rest post ge hier nooit:) |
Gij anders ook niet he, of tis gezeur op een ander
en neen ik zet geen smilie! |
|
|
| IgnazZio |
Kzal kik er een zetten
:toothless |
|
|
| Real |
| Eindelijk valt er nog eens wat te lezen op TA. :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeg nu eens, hoe oud zijt gij ? 30 ... mentaal schat ik u op een kind van 7 met een IQ dat lager dan Ugandeese waterbuffel.
|
Luc dat is ni waar! :whip:
Schaam u!
De waterbuffel leeft helemaal niet in Uganda!
In het wild komt het dier voor in India, Nepal, Bhutan, Thailand en noordelijk Australië. Daarnaast wordt de karbouw veel als werkdier gehouden, bijvoorbeeld voor het ploegen van een sawah, met name in Azië, Zuid-Amerika, Noord-Afrika en Europa.
Bron: Wikipedia |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Taaladviseur
Gelieve beledigingen in correct Nederlands te uiten. Op die manier geef je de inhoud nog meer kracht, vanwege het superieure intellect dat je dan uitstraalt. |
Je hebt het wel tegen Luc he, die kan dat onmogelijk uitstralen :p
Anyway, tijd om on topic te blijven/gaan imo. Verhuis jullie (soms wel grappige) zever eens naar de off-topic thread.
Atm:
Lange vs Gareth Emery - Another you another me (Original mix) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Real
Eindelijk valt er nog eens wat te lezen op TA. :) |
:stongue:
en volges mij is Taaladviseur de Luc zelf en wiltem zeneigen nu wa indekken me op zeneigen te reageren ;) hehe
atm: Armin Only 2006 |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Luc dat is ni waar! :whip:
Schaam u!
De waterbuffel leeft helemaal niet in Uganda!
In het wild komt het dier voor in India, Nepal, Bhutan, Thailand en noordelijk Australië. Daarnaast wordt de karbouw veel als werkdier gehouden, bijvoorbeeld voor het ploegen van een sawah, met name in Azië, Zuid-Amerika, Noord-Afrika en Europa.
Bron: Wikipedia |
whahhaa:D
van wie zijn de tetten in uw avatar trouwens? |
|
|
|
|