| Phortastic |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik vind er niks aan vet :(
nu ook aan het luisteren ale deze "Paulo Mojo - 1983 (Eric Prydz remix) vs. Karen Overton - Loving Arms accapella" |
hij is veel te lang, wel een vette plaat live. Maar kvind de original ook beter. Prydz remix wordt zo verschikkelijk gerokken dat het stoort. |
|
|