|
Right Now #4 (pg. 163)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
ja das waar, tis totaal ni meer nodig, want er sterven tegenwoordig geen mensen meer aan aids he;) :rolleyes: |
inderdaad ;)
denk dat iedereen onderhands wel weet dat aids bestaat en het dodelijk is.. drm vond ik et gewoon overbodig om dat nog keer in dat liedje te steken. Tis een mooi initiatief, dat wel hoor. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by ConFig
inderdaad ;)
denk dat iedereen onderhands wel weet dat aids bestaat en het dodelijk is.. |
kdenk da da nog altijd onderschat wordt eigenlijk. En door het in een lied te steken, helpt ge weer een klein stapje om het zowa "top of mind" te maken, waardoor er uiteindelijk misschien meer wordt op gelet... |
|
|
| christina |
| ma nu zijn we wel serieus off topic aant gaan:p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by ConFig
inderdaad ;)
denk dat iedereen onderhands wel weet dat aids bestaat en het dodelijk is.. drm vond ik et gewoon overbodig om dat nog keer in dat liedje te steken. Tis een mooi initiatief, dat wel hoor. |
Ik vrees dat dat een beetje een naïeve gedachte is. Dat iedereen het onderhand wel weet... Onlangs is er uit onderzoek gebleken dat het aantal besmettingen weer is gestegen de laatste jaren en dit omdat mensen al lang niet meer nadenken over de risico's en hoe je het kan oplopen. Net omdat dit de laatste jaren minder in de media is geweest...
En VEEL mensen denken dan dat er ook geen 'probleem' meer is... Dus voor die mensen is het zeker nodig om het nog eens onder hun neus te blijven wrijven. |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by christina
ma nu zijn we wel serieus off topic aant gaan:p |
Iemand wereldwijs maken is NOOIT off topic :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Iemand wereldwijs maken is NOOIT off topic :) |
das waar:p
en gij snapt mijn standpunt tenminste:p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
kdenk da da nog altijd onderschat wordt eigenlijk. En door het in een lied te steken, helpt ge weer een klein stapje om het zowa "top of mind" te maken, waardoor er uiteindelijk misschien meer wordt op gelet... |
let's hope so..
OT: Leama & Moor - Everything Matters (Niklas Harding Pres Arcane Remix) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by ConFig
inderdaad ;)
denk dat iedereen onderhands wel weet dat aids bestaat en het dodelijk is.. drm vond ik et gewoon overbodig om dat nog keer in dat liedje te steken. Tis een mooi initiatief, dat wel hoor. |
Man, uit een enquete bleek zelfs dat in Belgie 30% van de jongeren er nog in gelooft dat ze die ziekte kunnen tegengaan door zich deftig te douchen/wassen na de seks...
Dit is belgië... Het zal dus in minder ontwikkelde landen wel erger zijn.
Die vocals zijn gewoon wat indoctrinerend, maar met een goeie boodschap.
Het is en blijft een zeikplaat; maar als je de gedachte erachter er al over vindt, amai :rolleyes: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is en blijft een zeikplaat; maar als je de gedachte erachter er al over vindt, amai :rolleyes: |
ik heb niet gezegd dat ik de gedachte die erachter zit erover vind.. dat maak jij er weer van :nervous: , al wat ik zei was dat ik die laatste zin wat grof vond klinken.. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zeveraars :rolleyes:
Descent - Lost feeling :eyespop: :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
| Lolo - Extended Horizon :) |
|
|
| mellow_head |
| Varian - Endless Desire (Mark Otten's Energetic Remix) :crazy: |
|
|
|
|