| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Muse - Starlight
is goed, maar de opvolger is nog 10x beter:
Muse - Knights of Cydonia
:eyes: |
knights of cydonia is idd zeer goed, de beste plaat van het nieuwe album.
ik vond de vorige albums wel beter eigenlijk:) |
|
|