|
Right Now #4 (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
Killahurtz - Kiss For The Dying (Hybrid's Matrix Dub) :eyespop:
nooit echt beluisterd omdat de Hybrid's Echoplex 0405 Remix al een meesterwerk is
Panopticon - Revealing The Door (Sean Quin & Dan Mangan Remix) :crazy:
nog een geweldige song
beiden staan zowaar op dezelfde vinyl, mooier kon niet |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by redzone1
Angels Chill Trance Essentials 3
Geen definitieve tracklisting maar wel een paar namen :
Fred Baker,Solarstone,Velvet Girl,Hemstock & Jennings,Union Jack,4 Strings,Jose Amnesia,Hi-Gate,Thrillseekers,Tilt,Pete Lazonby,... |
Baker... Magic Pad? |
|
|
| CygnusX |
| Bissen - Sand :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Trafik - Your light (Luke Chable vocal breaks mix)
Chable was toch echt een held een paar jaar geleden! :crazy: :eyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
V-Sag Meets dPen - Dark Inside :crazy:
plaatje met donkere sfeer, zoals ik ze graag mag ;) |
idd een lekker plaatje :)
nu: Laidback Luke & Marchand pres. Highstreets - Don't Let Go (Sébastien Léger Pop Remix) :crazy: :crazy:
Patrick Chardronnet - Eve By Day (Ripperton's Lovelee Dae Mix) :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
man man wat is dit een techhouse/minimal boem, zo een zalige melodie \o/ (de fairmont remix is even goed :eyespop: ) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Baker... Magic Pad? |
Op Chill Trance Essential....? :nervous: |
|
|
| Loraine |
| Phynn - Oslo Summerparade Theme (lekkere muziek om op te huppelen :stongue: ) |
|
|
| Real |
Als ik op het werk nog één keer Shakhira - My Hips Don't Lie op de radio hoor, smijt ik em kapot op de grond.
Zo'n verschrikkelijk irritant lied, en ze hammeren het op élk radiostation. Eén keer per dag, tot daar aan toe, maar niet élk uur. :whip: :whip: :whip:
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Real
Als ik op het werk nog één keer Shakhira - My Hips Don't Lie op de radio hoor, smijt ik em kapot op de grond.
Zo'n verschrikkelijk irritant lied, en ze hammeren het op élk radiostation. Eén keer per dag, tot daar aan toe, maar niet élk uur. :whip: :whip: :whip:
:nervous: :nervous: :nervous: |
Breek me de bek nie open ! :whip: :whip: :whip:
Op dagen dak alleen op kantoor zit, gaat dus steevast een riedel cd's mee omdat ik die commerciële troep op de radio echt snel beu ben :mad: |
|
|
| redzone1 |
| Fred Baker : Hij heeft speciaal voor Angels een Chill Out versie gemixt van Forever Friends. Het is een paar uur voor het masteren afgeraakt. Dus net op tijd :) |
|
|
|
|