|
Right Now #4 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| The Freezzz |
Orjan - Prison Break
Prison Break > Artic Globe :o |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Prison Break > Artic Globe :o |
Als dat waar is, wordt het hoog tijd dat ik die Prison Break is hoor. |
|
|
| Meltoz |
Andrew Bennett - Fifth Element (28-03-2006)
Tracklist:
01. Fragile - Shugyo
02. Nacka Boys - Our toys (Benz & MD remix)
03. Ilya Malyuev - Jump the change
04. Supermodels from Paris - Keep on (JC 1 remix)
05. Oliver Moldan - Spanish fly
06. Andrew Bennett - Menar
07. Tandu - Dialogue
08. Gustavo Santaolalla - The wings (Gabriel & Dresden remix)
09. Jose Amnesia vs Shawn Mitiska - My all (Flash Brothers remix)
10. Karen Overton - Your loving arms (Andrew Bennett remix)
11. M.I.K.E. pres Totally Ahead - 3gether
12. Smith & Pledger pres Aspekt - Hi-Jack (Instrumental Mix)
13. ID - ID
14. Gabriel & Dresden - Tracking treasure down
15. Algarve - The longest journey
16. Super8 vs DJ Tab - Heslinki scorchin
17. M.I.K.E. - Voices from the inside (M.I.K.E.s Progressiva remix)
18. M.I.K.E. vs Andrew Bennett - Into the danger
Perfecte mix voor te luisteren tijdens het maken van m'n paper, gaat een beetje beter vooruit nu :) |
|
|
| Phortastic |
Terry Grant - Kiss 100 04-06-2006
\o/\o/\o/\o/\o/ |
|
|
| Push2005 |
Die arctic globe doet me helemaal nieks eigenlijk :clown:
ATM: Jonas Steur Vs. Re:Locate - Sobre Saliente :crazy: :crazy: :crazy:
Weeral iets moois van Jonas |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Die arctic globe doet me helemaal nieks eigenlijk :clown:
|
Mij ook niet, maar Prison Break daarentegen wel :crazy: .
Als t goed is wordt dat de B-kant van Artic Globe. Prison Break heeft zo van die Estuera - Flow achtige belletjes, misschien een beetje cheesy melodietje, maar tis een van de weinige up-lifting tracks van de laatste tijd die ik een beetje kan waarderen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Pole Folder & CP - Dust (Flash Brothers remix)
Pwnt nog steeds met gemak het gros van de progplaten die nu uitkomen :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Prison Break heeft zo van die Estuera - Flow achtige belletjes, misschien een beetje cheesy melodietje, maar tis een van de weinige up-lifting tracks van de laatste tijd die ik een beetje kan waarderen. |
Idd, ook zijn andere nrs doen mij altijd wat aan estuera denken maar dit toch nog een pak meer.
Ik vind prison break verre van een slechte track, maar de melodie van arctic globe is imo sterker. |
|
|
| The_G0dfather |
Armin Only
als ik leer tot die set gedaan is ken ik da vak wel... |
|
|
| Shadowkid |
| Persistence of vision - Spacetouch (Chineese mix) |
|
|
| Meltoz |
A State of Trance Episode with Armin van Buuren - Episode 251
Karen Overton - Your Loving arms (Markus Schulz vs Elevation intro Mix) :crazy: :happy2: Genieten :happy2: |
|
|
| domineesje |
naar een saaie mix live -van DJMERSCO
ventje wilt er naar luisteren
ola solarstone ... |
|
|
|
|