| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
M.I.K.E. is weer ff populair onder de Beta's :p |
Effe :conf:
Ik heb altijd al van Mike's werken gehouden... zelfs zijn minder gekende projecten :)
Maar zijn tech-style hing me de keel uit (eerlijk gezegd: hij is er meestal zelfs slecht in, gezien andere techtrance die uitkomt). Geef mij maar Tranzy Mike :D |
|
|