|
Right Now #4 (pg. 270)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
LOL :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
onze lieve Schulz doet het toch weer hoor. Een totaal overplayed house hitje van bekans een jaar oud reworken. Die gast moet daar es mee stoppen, kneus da het is :whip: |
Nog grappiger: Er is net een Randy Katana edit van ook :) |
|
|
| Antony |
| ken ze ook maar van dit jaar, en laatste weken spelen ze de D. Rameriez mix ook op topradio. |
|
|
| domineesje |
Sasha - Xpander :crazy:
op aanraden van Progrez, thanks for the tip, mijn lijstje aanpassen ;) |
|
|
| Progrez |
Stephen Parker - Phases Pad
Oh Marino. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
Sasha - Xpander :crazy:
|
das gewoon de grootste classic vanal, als je die nog niet op je classics lijstje had scheelt er serieus wat |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
Sasha - Xpander |
extreme reunion hoogtepunt!! |
|
|
| Bl@ckOut |
Blank & Jones ft. dinges - Mind of the wonderfull
edit: Elles De Graaf was 't :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
das gewoon de grootste classic vanal, als je die nog niet op je classics lijstje had scheelt er serieus wat |
scheelt heel veel met mij :p
atm: Godskitchen Australia CD 2 Mixed by Above & Beyond |
|
|
| mellow_head |
| Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Mix) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Stephen Parker - Phases Pad
Oh Marino. |
*wets pants*
Dat was nog es trance :)
Right now: DJuma Soundsystem - Les DJinns (Trentemoller Remix)
Blijft goed :crazy: |
|
|
| RadiantB |
Ik ben meer voor The Knife - We Share Our Mother's Health (Trentemoller Remix)
Zijn remix van Moby - Go is eindelijk uit op vinyl btw. (als je de promo niet meerekent) |
|
|
| Dark Apostle |
Boten Anna was toch serieus wat catchier dan "Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar DotA", maar de lyrics zijn belachlijk en die kerel doet ook geen moeite om het serieus te doen lijken...in tegenstelling tot enkele van onze eigenste Vlaamsche Dance-projecten...in concert ffs...
EDIT: ooh en DOTA verwijst naar een soort custom-map voor WCIII, slecht nummer maar Basshunter is wel een ne toffe pee ^^
http://en.wikipedia.org/wiki/Dota |
|
|
|
|