| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Matt Rowan vind ik beter als producer dan Jaytech eigenlijk :) |
Ik vind ze beide wel goe, maar ik zei het vooral omdat Jaytech de laatste tijd veel platen heeft uitgebracht, waarvan toch een paar echte bommen: Engage, Starbright, Expedition :crazy:. |
|
|