|
Right Now #4 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
De Perfect Blend album voorstelling @ Rotationz :crazy:
For Always In My Heart is toch wel een kippenvelplaat \o/ |
winamp-linkje anybody? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
For Always In My Heart is toch wel een kippenvelplaat \o/ |
Inderdaad, beste "nieuwe" plaat die ertussen zit naar mijn gevoel.
CD2 brengt weinig nieuws maar is wel de betere van de 2 vind ik. Aan de flow ontbreekt het soms wel wat helaas. Maar om een definitief oordeel te vellen over de nieuwe platen wil ik em eerst nog een paar keer beluisteren. |
|
|
| Antony |
Perfect Blend nu zelf :toocool:
geen link op de topradio site? |
|
|
| TOR |
| Innerlife, wat een bom :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
geen link op de topradio site? |
Krijg ik hier op één of andere bizarre reden weeral niet geopend, en de link op de Rotationz site blijkt ook niet te werken :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Innerlife, wat een bom :eyespop: |
de eerste keer vond ik em niet speciaal, maar na een aantal keren gehoord te hebben kan ik enkel je mening hierover delen
maw: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
For Always In My Heart is toch wel een kippenvelplaat \o/ |
| quote: | Originally posted by Phortastic
M.I.K.E. - For Always In My Heart
JAAAAAAAAAAAAA WATTE MEN SLOEFEN :eyespop: :eyespop:
wat een emotie in deze track, super gewoon! |
:) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Phortastic
:) |
1 van mijn favorieten op dit album :eyes:
Juist de laatste 5 mins van zijn album presentatie op nog kunnen meepikken. Ook toeval, was gelijktijdig met de show just gaan joggen, een uur lang...en gans uur naar naar zijn album aan't luisteren.
Sms'te ne luisteraar,"mike, vind je niet dat jump de overhand van trance aan't halen is en trance zal overtreffen?" - mike zo, "...zeker niet...der zijn in belgie clubs die kiezen omjump te draaien, en als die dan voor een publiek voor 16-17 jaar willen gaan zitten ze goed, andere clubs die wat breder willen gaan ---> trance"
Well said :D
Super album gewoon, morgen gaat echt een feest worden
:crazy: |
|
|
| domineesje |
trium se - con spirito (original club mix)
wat een bom!!! :eyes: :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Benz & MD - Underoath (Original mix)
Wil ik wel eens live horen :eyespop: :crazy: |
|
|
| domineesje |
duende - ilimitado  |
|
|
|
|