| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
die v-sag remix suckt anders behoorlijk totdat de track halfweg is:p |
Dat noemen ze opbouwen noob :p
ontopic: derstraks in de auto: Shiloh - Dream On (Luke Chable Remix), blijft toch een ongelooflijk vette plaat, 1 vd beste platen van dit jaar in dat genre, zonder twijfel.
nu: Beatman & Ludmilla - Couldnīt Sleep (Shiloh Mix) :crazy:
Om in de stemming te blijven :eyespop:
Muzzaik pres. URH feat. Zaida - Work It (Original Mix)
zalig general house plaatje, lekkere groove, goede house vocal :) |
|
|