| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Loraine
Album van het jaar ! |
Voor mij persoonlijk niet, vooral de remixen op cd2 kunnen me niet bekoren. Maar als ik alleen cd1 zou beoordelen zou het wel zeker in men top 8 komen. Prachtig album in zen geheel though! |
|
|