| TOR |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Komt hij toevallig nog ergens volledig online??? |
Als alles goed gaat eind deze week. ;)
Het anthem wordt beter onthaald dan ik had verwacht eigenlijk, ik wist niet in hoeverre de ietwat donkere edge in de smaak zou vallen. Het stuk dat je hoort is 03:00 - 07:00. Er zijn negen minuten in totaal, waarvan de eerste drie vrij techy en de laatste twee iets traditioneler qua trance. Daar tussenin zit het vrij bombastische middenstuk, zodat je op negen minuten tijd een mooie 'fuse' van verschillende trance-aspecten hebt. ;)
In de lofi versie klinkt het allemaal relatief zwakjes ten opzichte van de real deal eigenlijk, dus ik hoop dat ik zo snel mogelijk de volledige high quality version kan posten :D |
|
|