| mrcanon |
Hammer & Bennett - Language (Santiago Niño Remix) :crazy:
De bom van 2005! Zalig om nog eens te beluisteren, kom ik maar nie beu! Op de dag van Sensation luisterde ik er nog naar en dacht bij mezelf "Als Armin dit draait vanavond, flip ik mij kapot" en idd die avond legde hij ze op. Memorabel moment! Alhoewel zijn set niet zo goed was op Sensation, is dit toch een moment da ik nooit meer zal vergeten. Net zoals zoveel andere zalige momenten. And more to come!!!! |
|
|