return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Politiek (pg. 16)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
CD&V? :p

ik dacht het niet ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by djcresto
Ik verschiet er nog van dat hier zo conservatief gedacht wordt door sommigen. En jullie weten toch welke de meest conservatieve partij is in Vlaanderen?

Tja, ik vind niet dat ge zomaar roekeloos progressief moet gaan doen als ge met mensen hun leven speelt.
Zo vind ik bvb ook niet dat mensen het recht hebben tot het uiterste te gaan mbt infertiliteitsbehandelingen. Pas op, ik versta ze he, maar als er ergens een genetische oorzaak is die de onvruchtbaarheid veroorzaakt, hebt ge niet het recht om uuw kinderen daar moedwillig mee te bezwaren omdat gij koste wat het kost kinderen wilt. (concreet voorbeeld: mannen die een genetisch Y defect hebben waardoor ze amper tot geen spermatozoa produceren)

En voor dat ge begint met blond haar en blauwe ogen, daar heb ik het dus niet over éh, het gaat over die laatste zin, "koste wat het kost kinderen willen"

quote:
Binnenkort mogen rokende, dikke mensen ook geen kinderen krijgen.

Ge weet wat ik denk van roken éh :) Maar ge trekt mijn punt in het belachelijke eh.

Trouwens, conservatief... Groenen zijn ook conservatief eh(geen GGO's, conservatie van wat er is aan natuur...). Da's allemaal maar hoe ge het bekijkt. Ik heb het al gezegd, die wetgeving is puur stemmingmakerij. Homoadoptie gebeurde al voor dat de wet er was, op basis van inderdaad strenge screeningen.
Tiger777
quote:
ik dacht het niet ;)

cd&v is tegen(geworden) en gelukkig maar. Iedereen progressief, we zouden ewa meemaken :p
FCB_Fanatic
quote:
ik dacht het niet ;)

kmeende het dan ook niet natuurlijk, kverwees eigenlijk gewoon een beetje naar het verleden van de partij ;). Het was vrij duidelijk dat je VB bedoelde als meest conservatieve partij hoor :p

quote:
Originally posted by Tiger777
cd&v is tegen(geworden) en gelukkig maar. Iedereen progressief, we zouden ewa meemaken :p

CD&V is idd tegen (vooral onder druk vd kerk, niet?), en daardoor zijn ze wat deze topic betreft idd conservatief ingesteld. Maar al bij al kan gezegd worden dat ze toch goed zijn meegegaan met de tijd als we de hedendaagse situatie van CD&V gaan vergelijken met "den goede oude tijd" van vroeger.
Push2005
quote:
Originally posted by Tiger777

Haha idd

en das ook zo in den trance hé :tongue2

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
CD&V is idd tegen (vooral onder druk vd kerk, niet?), en daardoor zijn ze wat deze topic betreft idd conservatief ingesteld. Maar al bij al kan gezegd worden dat ze toch goed zijn meegegaan met de tijd als we de hedendaagse situatie van CD&V gaan vergelijken met "den goede oude tijd" van vroeger.

CD&V heeft niets meer met de kerk te zien, zet u daar maar over :)
Devil_Dante
CD&V zijn eigenlijk wel rotzakken. Ze halen/haalden hun stemmen in bejaardentehuizen door te zeggen van "als gij niet op ons stemt, gaat ge naar de hel". Dat hebben die gasten dus echt gedaan, maar of ze het nog doen weet ik niet.
Bertn
das de eerste keer dak zoiets hoor:)
FredNova
effe tussendoor...

Yves Leterme is/lijkt misschien ok, maar heb hem jaren geleden dit horen zeggen op TV (toen het ging over sluitingsuren van clubs)

"Iedere bezoeker die om 6u nog in een discotheek zit, is een drugsgebruiker... Hoe kan je dat anders zolang uithouden?"

Dat is me wel serieus in het verkeerde keelgat geschoten... (zou graag zijn mening er vandaag eens over weten)
djcresto
quote:
Originally posted by FredNova
effe tussendoor...

Yves Leterme is/lijkt misschien ok, maar heb hem jaren geleden dit horen zeggen op TV (toen het ging over sluitingsuren van clubs)

"Iedere bezoeker die om 6u nog in een discotheek zit, is een drugsgebruiker... Hoe kan je dat anders zolang uithouden?"

Dat is me wel serieus in het verkeerde keelgat geschoten... (zou graag zijn mening er vandaag eens over weten)

Gezien zijn positie zal zijn antwoord wel al veel genuanceerder zijn. Hoe kan trouwens een politieker zijn hectische leven zomaar volhouden?

Leterme wordt ongetwijfeld de volgende premier. Net zoals Verhofstad en Dehaene vind ik dat een goede persoon voor die plaats.
Phortastic
Ook gehoord van die nieuwe politieke partij in Holland die voor pedofielen is?

- Seks vanaf 12 jaar legaal
- Seks met dieren legaal

Zijn enkele van hun punten...

Ik kwam zonder zeveren bekans aant kotsen. Ziek word ik hier van, van zo een walgelijke praktijken. Wie weet hebben we binnen 30 jaar ook de pedo's in ons armen gelosloten... Want ze kunnen er ocharme nix aan doen he, ze zijn zo geboren.

Moest dit even kwijt :whip:

FredNova
quote:
Gezien zijn positie zal zijn antwoord wel al veel genuanceerder zijn. Hoe kan trouwens een politieker zijn hectische leven zomaar volhouden?

Leterme wordt ongetwijfeld de volgende premier. Net zoals Verhofstad en Dehaene vind ik dat een goede persoon voor die plaats.

idd

pas maar op voor Elio Di Rupo ;)
Bertn
quote:
Originally posted by Phortastic
Ook gehoord van die nieuwe politieke partij in Holland die voor pedofielen is?

- Seks vanaf 12 jaar legaal
- Seks met dieren legaal

Zijn enkele van hun punten...

Ik kwam zonder zeveren bekans aant kotsen. Ziek word ik hier van, van zo een walgelijke praktijken. Wie weet hebben we binnen 30 jaar ook de pedo's in ons armen gelosloten... Want ze kunnen er ocharme nix aan doen he, ze zijn zo geboren.

Moest dit even kwijt :whip:

dat zie ik niet snel gebeuren. In tegenstelling tot bv homo's zijn pedofielen wel degelijk een gevaar voor de samenleving. Een partij als deze kan je niet verbieden, want het gaat om denkbeelden (en die knn niet vervolgd worden door de wet). Maar vanaf dat 1 pedo ook maar met een vinger efkes een kleine aanraakt: kapotkloppen en opsluiten die handel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement