|
Politiek (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| ^ hij mag voor mijn part een raket op zijne kop krijgen :o |
|
|
| Push2005 |
| Haha, eindelijk zijn wem kwijt :) |
|
|
| speentje |
| veel blabla, ter plaatse kruipt hij wel in éen of andere schuilkelder en komt hij er uit als 't gevaar geweken is. imho veel stoere praat, weet wss niet eens hoe hij een geweer treffelijk vasthoudt |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by speentje
veel blabla, ter plaatse kruipt hij wel in éen of andere schuilkelder en komt hij er uit als 't gevaar geweken is. imho veel stoere praat, weet wss niet eens hoe hij een geweer treffelijk vasthoudt |
De man heeft wel een verleden als hezbollah-strijder. Maar ik hecht er toch ook niet veel geloof aan. Hij is hier volgens mij veel liever als in libanon :thepirate |
|
|
| Jasperovitsj |
| Good riddance :crazy: |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
De man heeft wel een verleden als hezbollah-strijder. Maar ik hecht er toch ook niet veel geloof aan. Hij is hier volgens mij veel liever als in libanon :thepirate |
mjah hij mag zoveel beweren als hij wil, dat maakt 'm in mijn ogen nog geen strijder...bovendien Bin Laden, hét symbool van de strijd tegen 't Westen, weet nog niet eens hoe hij een Kalasjnikov treffelijk moest vasthouden (dat tonen de vele filmpjes van de man duidelijk aan)..
Oh dat hij maar in Libanon blijft, hebben we hier geen last van z'n onverdraagzaam gemekker |
|
|
| 1Million$shot |
Bibieke hier komt trouwens op tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Stabroek :).
Raadt zelf maar voor welke partij.
Als er al 1 thread is waar ik dit kon verkondigen was het ofwel de off topic thread, ofwel politiek. 't is dan maar den deze geworden. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by diddi
Bibieke? :conf: |
Hoe, kent gij Bibieke ni of wa? :tongue2
hij bedoelt zichzelf dus ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké, alleen vrouwen noemen zichzelf "Bibi" als ze over zichtzelf praten. Bij mannen is dat gewoon not done :o |
|
|
| Devilex |
| Hij kan samen gaan met Murat Kaplan, want die vogel hebben ze ook weer eens op een typisch Belgische wijze laten vliegen. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oké, alleen vrouwen noemen zichzelf "Bibi" als ze over zichtzelf praten. Bij mannen is dat gewoon not done :o |
Oké, jefke hiere gaat in de politiek , beter ? |
|
|
|
|