|
Politiek (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
We gaan een boeiende periode tegemoet!
Wat me opvalt, is dat Elio Di Rupo al een paar keer het woord 'solidariteit' in de mond heeft genomen. Die vreest kennelijk een stevige vooruitgang van het kartel. :p |
|
|
| Bertn |
| Vervelende datum... Maar deze verkiezingen worden spannender dan ooit!:) |
|
|
| djcresto |
| veel kans ben ik net op reis |
|
|
| Neow |
Di Rupo, laat me niet lachen! Kan met moeite nederlands.
Leterme, CD&V... :rolleyes:
Reynders, ok maar liever een Vlaming :D
Van de Lanotte, SPA...
Schiet ni veel over,hé en Verhofstadt heeft dat al bij al niet slecht gedaan!
M'n stem gaat toch naar Dedecker ;) :D |
|
|
| Xilver |
| Politiek is voor janetten |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
Maar deze verkiezingen worden spannender dan ooit! |
Pff, zeggen ze dat niet altijd? :)
Elke keer roepen over de staatshervorming en het komt er toch niet van. Di Rupo wil toch niet praten zolang Brussel niet uitgebreid wordt met enkele faciliteitengemeenten.
Brussel-Halle-Vilvoorde is het ideale vb van hoe verdeeld en zwak de vlamingen staan tov de koppige walen die een front vormen op dat vlak.
De individuele percentages lijken me ook niet erg spannend te zullen zijn; want het ziet er toch sterk naar uit dat de VLD klap gaat vangen :p |
|
|
| Real |
| Ik steun Xilver in deze materie. |
|
|
| FCB_Fanatic |
joepie, we hebben eingelijk een definitieve regering !!! De vraag is, ... voor hoe lang? :gsmile:
het regeerakkoord wordt in alle kranten alvast serieus afgemaakt :p |
|
|
| jeronimo_jd |
| Nu heeft Leterme eindelijk een regering, en wordt hij langs alle kanten afgemaakt:D , zou nie graag in zijn schoenen staan. |
|
|
| Devilex |
| Wie zijn de ministers eigenlijk? |
|
|
| jeronimo_jd |
| daar ging pas vannacht duidelijkheid over komen |
|
|
| Devilex |
| Ik las vandaag in de krant dat Laurette Onkelincks wass vice premier wordt of alleszinds weer een ministerpostje krijgt toebedeeld. Verder valt het ook enorm op dat er niemand van de NVA minister wordt. |
|
|
|
|