return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Politiek (pg. 5)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Xilver
Tja mijn stemgedrag is sinds m'n achttiende nog geen enkele keer gewijzigd. Ofwel staat ge achter een standpunt, ofwel niet, maar ga niet gaan keren met de wind he zeg.



stemde jij al voor je 18 de :whip:
domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb mijn stemgedrag ook nog nooit gewijzigd...


...want kben nog nooit gaan stemmen :p




Xilver wel al 2 x ale van toen hij 18 was toch
Phortastic
quote:
Originally posted by domineesje
stemde jij al voor je 18 de :whip:


:conf:
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005



Anyway; my vote goes to:


*hides* :D


NVA ftw :D
domineesje
quote:
Originally posted by Phortastic
:conf:


quote:
Originally posted by Xilver
Tja mijn stemgedrag is sinds m'n achttiende



daarom dus
Phortastic
quote:
Originally posted by domineesje
daarom dus


dan zou ik toch maar eens ne Van Dale derbij pakken en het woordje sinds opzoeken ze.... :o
domineesje
quote:
Originally posted by Phortastic
dan zou ik toch maar eens ne Van Dale derbij pakken en het woordje sinds opzoeken ze.... :o



:o een blunder van me
Push2005
Omg :haha:
Nabistai
quote:
Originally posted by Phortastic
http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...n=categorieArt1

:rolleyes:


Het lijkt me logisch dat meer mensen het VB gaan steunen.

"de ‘schaamteloze electorale recuperatie door de andere partijen’, het plan om het VB financieel te ‘muilkorven’ door de partijfinanciering af te nemen, de ‘partijdige en vooringenomen houding tegen het VB van de media en de openbare omroep in het bijzonder’."

Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid.

Nuja ik blijf erbij, zowel extreem links als extreem rechts zijn een vloek voor de politiek. (en vooral de economie)
Antony
quote:
Originally posted by Nabistai
Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid.


da zei Bart De Wever ook op tv, en dien stond een halfuurke geleden aan mijn deur om stratenplannekes van Berchem uit te delen me zijne foto etc. op :D

Xilver
quote:
Originally posted by Nabistai
Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid.


+1

Heel die zever van "het VB is verantwoordelijk" is de grootste bull ever. Het VB is een oppositiepartij, maar de regerende partijen zouden eens gewoon moeten gaan zien waarom de mensen op een oppositiepartij stemmen, en de problemen aanpakken, inplaats van ze te proberen te stigmatiseren.
diddi
Bart De Wever is ne zalige kerel om naar te zien als hij aan het debateren is... :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement