|
Politiek (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Over wa ging da juist mss? |
Over het al dan niet kunnen van de mohammedspotprentjes.
Mensen vergeten inderdaad snel. Daarjuist zei ik iets over van holsbeek... Om op die naam te komen moest ik zwaar nadenken, lijkt zo lang geleden :p |
|
|
| djcresto |
| ondertussen is de aanklacht tegen de 6 al fel afgezwakt. Van doodslag tot opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. |
|
|
| RadiantB |
Belachelijk toch...
En ondertussen beweren die gasten dat er slechts 2 van hen die man hebben gemolesteerd en de andere 4 er gewoon stonden op te kijken.
Moet ik nu medelijden krijgen of zo ? :nervous: (het zal wel weer aan ons liggen dat ze zich zo agressief gedragen)
Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt.
6 allochtonen tussen 16 en 22 jaar ambeteren en er dan nog eens op gaan kloppen, lijkt me toch sterk overdreven. |
|
|
| diddi |
Ze hebben die minderjarigen in Everberg gestoken... Der was blijkbaar nog plaats :D
| quote: |
,,In de auto heeft hij alles verteld. Hij was er zaterdag wel degelijk bij, maar hij heeft die man met geen vinger aangeraakt. Hij zegt dat de ruzie in de bus begon toen die oude man een van die zes jongens bij de keel vastgreep. Toen is er iemand beginnen vechten met die vent. En later blijkbaar nog eentje.''
|
Dus in het vervolg: als iemand u bij de keel grijpt, dan klopte ge hem maar dood. :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Belachelijk toch...
En ondertussen beweren die gasten dat er slechts 2 van hen die man hebben gemolesteerd en de andere 4 er gewoon stonden op te kijken.
Moet ik nu medelijden krijgen of zo ? :nervous: (het zal wel weer aan ons liggen dat ze zich zo agressief gedragen)
Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt.
6 allochtonen tussen 16 en 22 jaar ambeteren en er dan nog eens op gaan kloppen, lijkt me toch sterk overdreven. |
laat ons eerst het onderzoek eens afwachten vooraleer we dergelijke wilde geruchten verspreiden:) |
|
|
| djcresto |
tja wat als het wel zo is?
Maar de bus zat in principe vol getuigen, het onderzoek zal dus wel vlotten denk ik. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by diddi
Ze hebben die minderjarigen in Everberg gestoken... Der was blijkbaar nog plaats :D
|
Haha, der was miss plaats omdat ze er een paar anderen ebben vrij gelaten :tongue2
Die instelling stelt eigenlijk niet zo heel veel voor. Kheb daar es een reportage van gezien. Er heerst wel discipline en goede tucht; maar het verblijf van de internen is meestal niet zo lang... En de meesten hervallen toch weer... |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by djcresto
Maar de bus zat in principe vol getuigen, het onderzoek zal dus wel vlotten denk ik. |
Denk dat er mensen zijn die in een rechtzaal ni durven getuigen hoor tegen een groep allochtonen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
Denk dat er mensen zijn die in een rechtzaal ni durven getuigen hoor tegen een groep allochtonen. |
Ach kom we hebben het hier ni over de Siciliaanse mafia he. |
|
|
| Devilex |
| Ik zeg ni da er represailles komen maar sommigen durven gewoon niet getuigen. Zijn zo al vele zaken geweest waarbij getuigen hun staart introkken. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik zeg ni da er represailles komen maar sommigen durven gewoon niet getuigen. Zijn zo al vele zaken geweest waarbij getuigen hun staart introkken. |
Kunt ge da staven met voorbeelden? Als ik zoiets gezien zou hebben, kzou maar al te graag getuigen zodat da krapuul den bak inkan. |
|
|
| Devilex |
| Voorbeelden niet maar er zijn er altijd zo, mensen die het niks kan schelen en die zich liever met de hele zaak niet bemoeien. |
|
|
|
|