|
Politiek (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Allé vooruit, eigenlijk heeft die man het gewoon gevraagd om doodgeklopt te worden. Aja, hij greep naar ene zijn keel als ze hem aan het afranselen waren. Meer zelfs, hij was'n racist.
Komaan, das volgens mij toch dikken bull eh en da weet ge volgens mij zelf ook. |
Daar gaat het toch nie over. Jij zei enkel dat die man er niet uitzag als iemand die iemand bij de keel zou grijpen. Ik wou dus enkel aantonen dat je niet iemand moogt beoordelen op zijn uiterlijk. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Precies of ge kunt van iemand zijn gezicht zijn karakter afleiden :rolleyes: |
Jah :rolleyes:
| quote: | | Jij zei enkel dat die man er niet uitzag als iemand die iemand bij de keel zou grijpen. |
Jaja, goed ok. Maar daar gaat het ook niet over, het gaat hem over het verhaaltje dat ze gebruiken om zich te verdedigen. "Hij greep naar iemand zijn keel", komaan. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Jah :rolleyes:
Jaja, goed ok. Maar daar gaat het ook niet over, het gaat hem over het verhaaltje dat ze gebruiken om zich te verdedigen. "Hij greep naar iemand zijn keel", komaan. |
tja dat weten wij niet he. Dat zal het onderzoek wel uitwijzen. |
|
|
| Xilver |
| En wat dan godverdomme nog, als die naar ene zijn keel greep. Iemand gewoon zo doodslagen, da is gewoon krapuul da voor de rest van z'n leven achter tralies hoort. |
|
|
| Bertn |
| Dat is waar, maar het gaat hem hier gewoon om het feit dat sommigen al vooroordelen maken. "die ouwe zal vast geen poot hebben uitgestoken, want hij ziet er zo niet uit!". Op dat vlak geef ik Cresto gelijk hoor |
|
|
| Nabistai |
| Er zat toch een koppeltje op die bus die alles gezien hadden ofzo? Die hebben toch ook nog niks van hun laten horen? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Er zat toch een koppeltje op die bus die alles gezien hadden ofzo? Die hebben toch ook nog niks van hun laten horen? |
Juist wel, 't is door hun toedoen dat ze ze nu hebben kunnen pakken. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Xilver
Juist wel, 't is door hun toedoen dat ze ze nu hebben kunnen pakken. |
In dat geval ben ik fout en is dat wel dik in mijn r**t :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
En wat dan godverdomme nog, als die naar ene zijn keel greep. Iemand gewoon zo doodslagen, da is gewoon krapuul da voor de rest van z'n leven achter tralies hoort. |
Niet vergeten dat hij nog altijd overleden is aan een hartaanval, ten gevolge van de verwondingen he. Voor tzelfde geld hebt ge ruzie met iemand geeft ge hem 2 kloppen en als die mens dan sterft aan een hartaanval op dat moment zult ge hem ook vermoord hebben.
De jongeren van die bus zullen hun verdiende straf wel krijgen. Welke deze zal zijn zal het onderzoek wel uitwijzen. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by djcresto
Voor tzelfde geld hebt ge ruzie met iemand geeft ge hem 2 kloppen en als die mens dan sterft aan een hartaanval op dat moment zult ge hem ook vermoord hebben.
|
Daar is den dooie vet mee. Tis en blijft doodslag
| quote: | Originally posted by djcresto
De jongeren van die bus zullen hun verdiende straf wel krijgen. Welke deze zal zijn zal het onderzoek wel uitwijzen. |
Hun verdiende loon, da betwijfel ik zene, elk misdrijf da in de media circuleerd, wordt altijd een beetje overberecht |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Hun verdiende loon, da betwijfel ik zene, elk misdrijf da in de media circuleerd, wordt altijd een beetje overberecht |
overberecht? In Belgie? lol :haha:
Zolang ge ni foetelt met geld wordt ge helemaal ni overberecht hier in Belgie of ge moet er 20 neergestoken hebben. Hoe vaak da ik ni denk van wtf krijgt die daar zo een milde straf voor ofwa. Tenzij zoals ik al zei: corruptie. Ge ziet wat het belangrijkste is volgens het gerecht :clown: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
overberecht? In Belgie? lol :haha:
Zolang ge ni foetelt met geld wordt ge helemaal ni overberecht hier in Belgie of ge moet er 20 neergestoken hebben. Hoe vaak da ik ni denk van wtf krijgt die daar zo een milde straf voor ofwa. Tenzij zoals ik al zei: corruptie. Ge ziet wat het belangrijkste is volgens het gerecht :clown: |
een dikke vette +1
als ge gewoon al de 'standaard' duur van gevangenisstraffen ziet voor bepaalde misdrijven, dan valt ge gewoon omver ... da's gewoon belachelijk |
|
|
|
|