|
Politiek (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Zalig initiatief! :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zalig initiatief! :) |
Maar ik denk dat het weinig succes gaat hebben, wegens te onbekend en geen propaganda.
Nu 't is wel iets om te overwegen natuurlijk :) |
|
|
| Dark Apostle |
Al je op VB stemt omdat je hun standpunten goed vindt, akkoord ik walg van u politieke orientering, maar ik heb respect voor u keuze.
Stemmen op VB als "protest" vind ik zwak, er is juist niets protest aan. Binnekort gaan mensen nog Guantanamo bejubellen uit protest tegen de dure reizen naar het Midden en Vere Oosten. :rolleyes:
Als je wil protesteren, dan ga je protesteren, met pamfletekes, brandende textiel-producten, poppen, een peleton hooligans en spandoeken met leuzes vol taalfouten.
Je gaat toch ook niet op Groen stemmen om te protesteren tegen Vlaams Belang? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Ik ben er toch voorstander van partijen zoals VB... En ik geef gerust toe dak erop stem ook! Meer uit een protest tegen de huidige 'vaste waarden' in de politiek maar toch hebben ze ook enkele sterke punten.... Gelijk hier al gezegd is geweest, laat ze hun maar eens bewijzen... gaat toch niks van komen maar dan hebben we toch ff laten zien da we ni akkoord gaan me de huidige gang van zaken (allee, ikke toch!) |
noem er eens een paar?
mensen die met dit soort uitspraken rondlopen, daar krijg ik dus het schijt van he. dat kent geen zak van politiek, maar gaat wel overal van die cafépraat gaan verkondigen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De nuance is ver te zoeken :toothless |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De nuance is ver te zoeken :toothless |
je mag mijn uitspraken altijd weerleggen hoor:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waarom zou ik? They're pretty much all true :) |
|
|
| Bertn |
| dan ist goed:toothless |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waarom zou ik? They're pretty much all true :) |
Wie zijt gij om de waarheid te verifiëren? Wa voor u zo klaar als daglicht is, is voor ne andere mss bull he :) als ied hetzelfde ged8 zou hebbe zou het ma ne saaie wereld zijn :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wie zijt gij om de waarheid te verifiëren? Wa voor u zo klaar als daglicht is, is voor ne andere mss bull he :) als ied hetzelfde ged8 zou hebbe zou het ma ne saaie wereld zijn :cool: |
De Jéspèreux verifieert niet DE waarheid maar wel zijn mening, tenzij Jéspreux licht megalomaan is met neigingen tot absolutisme...dan en slechts dan moet ik u gelijk geven Meoow |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
noem er eens een paar?
mensen die met dit soort uitspraken rondlopen, daar krijg ik dus het schijt van he. dat kent geen zak van politiek, maar gaat wel overal van die cafépraat gaan verkondigen. |
idd, das nadeel van stemplicht ook he. Ik ben er redelijk zeker van dat als de stemplicht afgeschaft wordt, dat het VB automatisch pak minder stemmen krijgt. |
|
|
|
|