|
Politiek (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik slaap 5 uur per nacht... en heb daar niks van last van. Der zijn zelfs mensen die maar 4 uur slaap nodig hebben. En ik zie letherme ni direct aan de pillen zitten. Misschien wel een joint'je, da zie ik hem nog doen :p |
that was my point :p
ik heb zelf trouwens ook heel vaak nachten van maar 5u (en minder) en kheb daar ook niets voor nodig. Dan moet het zeker mogelijk zijn om zonder drugs eens éénmaal (of meerdere malen, zoals in mijn studententijd :toothless) een nachtje door te gaan tot 6u |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik slaap 5 uur per nacht... en heb daar niks van last van. Der zijn zelfs mensen die maar 4 uur slaap nodig hebben. En ik zie letherme ni direct aan de pillen zitten. Misschien wel een joint'je, da zie ik hem nog doen :p |
5u is toch wel weinig ze. Sommige mensen hebben wel minder slaap nodig, maar wetenschappelijk gezien is 5uur toch te weinig ze. Is ni gezond :) |
|
|
| Zehra |
| bah ik slaap nu elke dag ongeveer 8u en das echt niet genoeg voor mij !!!! waar is de tijd da ik nog 10u kon slapen?! snik :( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ook gehoord van die nieuwe politieke partij in Holland die voor pedofielen is?
- Seks vanaf 12 jaar legaal
- Seks met dieren legaal
Zijn enkele van hun punten...
Ik kwam zonder zeveren bekans aant kotsen. Ziek word ik hier van, van zo een walgelijke praktijken. Wie weet hebben we binnen 30 jaar ook de pedo's in ons armen gelosloten... Want ze kunnen er ocharme nix aan doen he, ze zijn zo geboren.
Moest dit even kwijt :whip: |
T wordt gelijk weer overtrokken hier... Om te beginnen heeft de partij nog helemaal geen toestemming om aan de verkirezingen mee te doen, en dat zullen ze naar alle waarschijnlijkheid niet krijgen ook. Pedofilie is niet strafbaar, pedosexualiteit wel. Derhalve houdt de partij zich niet bezig met illegale zaken en heeft dus bestaansrecht. Sex met dieren heb ik nog helemaal niets over gehoord verder, dat is bij mijn weten niet ter sprake gekomen. En tenslotte hebben ze nog wel gekkere ideeen dan het "legaliseren" van sex met kinderen vanaf 12 jaar (wat nu overigens 16 jaar is, en niet 18). Zo willen ze regels afschaffen die niet bestaan :haha: En ze willen ook uit de NAVO, maar ze willen wel een europees leger... terwijl ze diestplicht willen afschaffen (wat in Nederland al IS afgeschaft)... etc etc...
Maw, hard lachen en verder niets om je druk over te maken :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sex met dieren heb ik nog helemaal niets over gehoord verder, dat is bij mijn weten niet ter sprake gekomen. |
Jammer; ik heb altijd medelijden met mensen die zich tot sex met dieren of doden aangesproken voelen; deze onverdraagzame maatschappij heeft geen hart voor niemand meer :( :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sex met dieren heb ik nog helemaal niets over gehoord verder, dat is bij mijn weten niet ter sprake gekomen. |
Ik zeg alleen maar wat ik hier in de krant las ;)
Hopelijk is het idd niets om ons druk over te maken, anders gaat het niet echt goed met Nederland imo :o |
|
|
| eieregooie |
Geert Wilders heeft ook voor het eerst in zijn loopbaan een verstandige uitspraak gedaan :D
| quote: | | Tweede-Kamerlid Geert Wilders heeft de ministers van Justitie en van Binnenlandse Zaken vragen gesteld over de partij. Hij wil dat ze onderzoeken of een partij "met dergelijke ziekelijke ideeën" al kan worden ontbonden voor ze daadwerkelijk wordt opgericht. |
Oh, en de NVD (Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit) wil ook zowel de 1e Kamer als het kabinet afschaffen :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jammer; ik heb altijd medelijden met mensen die zich tot sex met dieren of doden aangesproken voelen; deze onverdraagzame maatschappij heeft geen hart voor niemand meer :( :p |
Volgens kristien hemmerechts moet sex met dieren kunnen, als ze toestemming geven. Daarmee bedoelt ze, als ze hun staartje aan de kant schuiven :rolleyes: Ooit eens gezien in Morgen Beter... Hilarisch gewoon, eerst kon het niet, dan kon het wel met schapen. Uiteindelijk komt het ook met honden, MAAR ze moesten toestemming geven. :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Maar je kan je ook wel eens de vraag stellen; als homo's dan natuurljk zijn (en ik ervaar dat ook zo); die hebben een natuurlijke drang naar een andere man... Wat dan als personen zich natuurlijk aangetrokken voelen tot kinderen ?? Moet je die dan eigenlijk ook zo demoniseren ? In het oude Griekenland was pedofilie bvb heel normaal en maatschappelijk aanvaard... Pedofiel is niet voor nix "kindervriend" :p
|
Probleem bij pedofielen is dat ze vroeg of laat een kind verkrachten of op een onrechtstreekse manier steun leveren aan seksueel misbruik van kinderen. |
|
|
| eieregooie |
Volgens mij wordt die op internet ook niet zo hard aangepakt... in tegenstelling tot kinderporno.
En nu roepen hier wel mensen dat de maatschappij zoek wordt enzo... Maar volgens mij is sex met dieren historisch gezien net zo normaal als homosexualiteit... Dus in dat opzicht vind ik sommige reacties hier ook wel weer een beetje bekrompen...
Groot verschil is natuurlijk dat de betreffende dieren hun standpunt niet kunnen uiten :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Probleem bij pedofielen is dat ze vroeg of laat een kind verkrachten of op een onrechtstreekse manier steun leveren aan seksueel misbruik van kinderen. |
Ik weet niet of dat waar is... Gaat een homo bijv ook vroeg of laat een andere man verkrachten als hij geen kans krijgt uiting te geven aan zijn homosexualiteit... Volgens mij is dit je reinste generalisatie :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik weet niet of dat waar is... Gaat een homo bijv ook vroeg of laat een andere man verkrachten als hij geen kans krijgt uiting te geven aan zijn homosexualiteit... Volgens mij is dit je reinste generalisatie :p |
Een pedofiel gaat vroeg of laat toch van achter zen computerscherm uitkomen en op zoek gaan naar sex. En sex met kinderen is per definitie verkrachting. Sex met homo's is dat niet. Groot verschil. Aanpakken die handel. |
|
|
|
|