return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!!
View this Thread in Original format
Blik
jaja vanavond is het zover, het Europees voetbalseizoen is weer begonnen!!!!!

Ik ben vanavond te vinden in de Amsterdam Arena, vak 426, boven de F-side, met een petje, een sjaal en natuurlijk een VLAG!! (helaas geen shirt)

wie gaat er nog meer naar het Europese Voetbal kijken en voor welke club??
Dr. Kuipers
Gaat opTV wel ff Ajax kijken ja :)
-=Freezel=-
Als Ajax-fan toch wel Ajax kijken. Helaas niet in de Arena ivm met school, maar gewoon thuis met een biertje! :D
Gurian
Ik kijk alle wedstrijden waar Nederlandse clubs aan mee doen.
In de competitie ben ik voor Feyenoord maar in Europa heb ik geen favoriet en moeten alle Nederlandse clubs winnen van mij.
Dj Lex
ja gaat ook wel kijken ja. Heb er wel weer is zin in.
mr.marcello
Ik ga zodirect op weg naar de Gelredome om m'n cluppie tegen Rapid Boekarest te zien voetballen!!! En uiteraard zit ik dan op m'n eigen Zuid-Tribune!!!

FORZA VITES!!!!

Met vriendelijke groet.
-TAIS-
Ik ga beide wedstrijden vanvond wel kijken (helaas op de tv). AJAX gaat winnen natuurlijk :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by -TAIS-
AJAX gaat winnen natuurlijk :D

En VITESSE natuurlijk ook!!! :D

Met vriendelijke groet.
Joost008
Jaja ik gaat ook zeker Ajax kijken, het zal wel lastig worden tegen Lyon, maar ik denk wel dat ze gaan winnen.
mr.marcello
Het lijkt wel of ik op het Ajax-Forum zit!!! Naast Ajax moet er nog een Nederlandse club vanavond voetballen hoor!!! Of hebben jullie allemaal zo'n hekel aan Vitesse dat jullie het er niet over willen hebben?? Zou erg jammer zijn aangezien we in Europees verband één front moeten vormen!!!

Met z'n allen: FORZA VITES OLE OLE!!!!! :D

Met vriendelijke groet.

TimeportE
ik denk dat ajax het wel moeilijk gaat krijgen, sinds vd vaart mido en het meest erge chivu (misschien) niet mee kunnen (/mogen) doen..
we hebben dan nog zlatan die volgens mij echt wel geod is alleen niet het zelfvertrouwen heeft, kijk maar naar kezman de eerste periode dat hij speelde bij psv raakte hij geen bal raak!!!
Teknikol
Ik hoop wel dat ajax wint, maar dan alleen omdat heerenveen in hun CL jaar zo vreselijke nederlaag leed.
en voor de rest, europa zal raar opkijken wanneer feyenoord de cup vasthoud:tongue2:tongue2:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement