|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
jag kan inte heller komma in =/
d e inte första gången jag har problem me din webhost, kommer nästan aldrig in i globalhardstyle t.ex. :conf: |
|
|
| GyLLe |
| joa kommer in iaf.. |
|
|
| ScuL |
det e skumt. har redan mejalt med min webhost. de sa att det fanns problem med internationella uppkopplingar och att dem försöker att lösa det.. :rolleyes:
jag har uppat bilderna här nu istället:
http://www.wmbakker.cistron.nl/london/ |
|
|
| jofawe |
JAY!
vilka bilder!!! |
|
|
| ShyTrance |
riktigt nicea! :)
asbra kvalité, vill oxo ha en digital systemkamera :( |
|
|
| ScuL |
| en av mina kompissar har oxo skaffat sig en Canon EOS300D ... ieeeeks :eek: (1150€) |
|
|
| Smekbar |
| najsa bilder lazlo.. me likes :) |
|
|
| Laszlo |
Tack alla snälla :)
Smekis, vad har hänt med dig - söpit bort kameran? Har inte sett något nytt från dig på Deviant på aslänge... |
|
|
| Smekbar |
tja du lazlo.. jag har nog helt enkelt inte haft tid att fota så mycket på sista tiden, eller iaf inte haft tid att sticka ut o ta så seriösa foton.. festbilder blir det ju alltid... jag kan lova att jag ångrar som fan att jag inte hade med mig kameran till Arvika-Festivalen för där fanns så sjukt många möjligheter till oändligt snygga bilder :) så det känns lite dumt, men det är ju å andra sidan lite riskabelt att ta med sig en så dyr kamera till en festival... :)
jag kommer dock förhoppningsvis snart lägga ut några grejer jag jobbar på... :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
tja du lazlo.. jag har nog helt enkelt inte haft tid att fota så mycket på sista tiden, eller iaf inte haft tid att sticka ut o ta så seriösa foton.. festbilder blir det ju alltid... jag kan lova att jag ångrar som fan att jag inte hade med mig kameran till Arvika-Festivalen för där fanns så sjukt många möjligheter till oändligt snygga bilder :) så det känns lite dumt, men det är ju å andra sidan lite riskabelt att ta med sig en så dyr kamera till en festival... :)
jag kommer dock förhoppningsvis snart lägga ut några grejer jag jobbar på... :) |
Förstår vad du menar...hade heller inte med mig kameran på festerna jag var på i somras...till det har jag min gamla trotjänare Powershot A60:n. Den har varit med om mycket :)
Men jag kommer nog inte kunna förmå mig själv att lämna 300:an hemma när vi åker på kryssningen....:|
Hur som haver....uppade ett nytt alster alldeles nyss:
http://www.deviantart.com/deviation/9232735/ |
|
|
| Smekbar |
hehe du kan ju tro att jag ska ha med mig min kamera osso, samt min nya blixt.. den e fett häftig , hehe :)
iaf, den senaste bilden va, som jag skrev på DA, skitsnygg :) gillar den verkligen.. speciellt huset i bakgrunden ser mystiskt ut... härlig. |
|
|
|
|