|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Dioxys
äre fortfarande din monster-sony du går runt å fotar med? :) |
LOL nej jag har köpt en ny monsterkamera. En Canon Powershot S50. =) =) =) =) |
|
|
| RebeL9 |
cpade runt lite :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vinter (2004-feb-08)
Vår (2004-maj-08)
 |
|
|
| Smekbar |
var ute på nation nu ikväll och inveg min nya digitala systemkamera (nikon d70)... här är lite bilder iaf :)
reveal klunkar öl :p
jag flinar som ett fån :)
supersöta flickor som jag fick ta bild av :)
standard rumpbild som alla tar typ :p (det finns fler tihihihi :p) |
|
|
| ShyTrance |
omg :o
kostar inte d70 12000:- + ?
fina foton iaf |
|
|
| reveal |
| Wee vilken bra bild :stongue: Va fan gör jag? :p |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
omg :o
kostar inte d70 12000:- + ?
fina foton iaf |
jo den gör väl det.. :) mycket pengar, men det är mycket kamera också :) har dock inte betalat själv utan jag fick den av mina föräldrar... den är grymt soft iaf :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
Wee vilken bra bild :stongue: Va fan gör jag? :p |
riiiiiiktigt het bild du.. hahahahahahahaha :p |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by reveal
Wee vilken bra bild :stongue: Va fan gör jag? :p |
kanske inte gillade carlsbergs sort guld ? :stongue: |
|
|
| Laszlo |
:eyes: Den första bilden ser ju för fan omänsklig ut. Fyfan vad skarp....ser nästan ut som en 3d max rendering. Ska nog ta med mig en pall absolut vodka på lördag, supa dig skitfull, och spela av dig din kamera i luffarschack :D |
|
|
| ShyTrance |
dem var båda bra, men den andra är sne, ser lite konstigt ut =/ |
|
|
|
|