return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
TA's Fotografiska Tråd (pg. 23)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Här är en bild jag bara måste visa...



Var på en fest i Karlshamn i lördags då bla. några vänner till mig spelade. Annelie, Stonefild & Åke Ceder aka. Mistake.

Åke Ceder som fick spela hela kvällen på ett golv där det skulle vara house. Till en början fick vi packa upp vinylspelarna (Technics) själva & koppla in dessa.
Sen började man kolla över mixern & var då bara tvungen att fota denna. Dom hade alltså använt sig av plåster för att man inte skulle kunna gå över sjuan för att dte då skulle börja låta illa som fan. I övrigt var det bland de sämsta jävla mixers jag sett & testat. Jag fick göra standin när Åke skulle slå en sjua på annat håll


Resten av mina bilder från den kvällen kan ni se på Liquidsunset.org
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Här är en bild jag bara måste visa...


[/URL]


Haqhahahahah.. jag har sett den IRL .. fan vad jag skrattade då :)
jofawe
http://www.cyberphoto.se/leica/digilux2d.php



Fy fan vilken läcker kamera..
Laszlo
sweeeet...retro så det sjunger om det :) Men 14 papp...nja...då hade jag kostat på mig en D20 :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
sweeeet...retro så det sjunger om det :) Men 14 papp...nja...då hade jag kostat på mig en D20 :)


Jag ska faktiskt erkänna att mitt hjärta bultade hårt och intensivt när jag såg den nya Nikon D2x .. tills jag såg priset .. 36 lax för en kamera är liiiite väl blodigt tycker jag nog :P

Men EVENTUELLT så blir det en D70s för mig i sommar.. Eller en EOS 350.. har inte bestämt mig.
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Jag ska faktiskt erkänna att mitt hjärta bultade hårt och intensivt när jag såg den nya Nikon D2x .. tills jag såg priset .. 36 lax för en kamera är liiiite väl blodigt tycker jag nog :P

Men EVENTUELLT så blir det en D70s för mig i sommar.. Eller en EOS 350.. har inte bestämt mig.


satsa på 300 istället om du funderar på att köpa 350:n...jag tror att specifikationerna är näst intill desamma - skillnaden är att 350:n är något mindre...många tycker att det inte känns som en "riktig" kamera jämfört med 300:an...dessutom sparar du ju en lax eller två...kolla gärna in canon-forumet på fotosidan.se...där finns en sjuhelvetes massa trådar om bägge kamerorna...kanske kan hjälpa dig på traven :)
SteveTranz4ever
Canon EOS 350 vann ett test i senaste numret av "Mikro Datorn" som jag brukar läsa på jobbet.

http://mikrodatorn.idg.se
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
satsa på 300 istället om du funderar på att köpa 350:n...jag tror att specifikationerna är näst intill desamma - skillnaden är att 350:n är något mindre...många tycker att det inte känns som en "riktig" kamera jämfört med 300:an...dessutom sparar du ju en lax eller två...kolla gärna in canon-forumet på fotosidan.se...där finns en sjuhelvetes massa trådar om bägge kamerorna...kanske kan hjälpa dig på traven :)


Tack för tipset :)
Men Nikons kameror är väl ändå bättre? Iofs, jag gillar canon, har ju som sagt haft ett gäng ixus (å med flera menar jag att JAG själv tagit sönder dem i användningen, inte dålig kvalite)

Men .. D70s kostar ju nästan lika mycket som 350D
ShyTrance
350d!!!!!!!!!!

nikon d70 e oxo skitbra :)
hustler
Lekte lite med en bild jag tog förra sommaren på en polare när vi var ute med båten. Resultatet blev fantastiskt med tanke på att kameran är en Digital IXUS i. Knappast en proffskamera alltså.


jofawe
jag tog ett kort på växjö domkyrka.
Bilden är egentligen 7 sammansatta bilder för att få den hela på så nära håll, typ, därför passar den in här å inte på tävlingen :P

Klicka på den för fullsize (980x3267) 500kb
Jre
Lite dålig kvalle.Men hyfsat soft bild blev det endå.

http://hem.passagen.se/keetar/temp/vattern.jpg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
Privacy Statement