|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
Behöver lite hjälp från er fotografer :toothless
har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Behöver lite hjälp från er fotografer :toothless
har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand :) | 
hi hi :D :D :D :D |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever

hi hi :D :D :D :D |
hehe fan va cool :D men jag tänkte faktsikt nått seriöst ditt busfrö :p :p |
|
|
| dj_hysterix |
| hah..stévé aså :stongue: :crazy: |
|
|
| RebeL9 |
gillar också att plåta en del :)
här har ni några bilder jag tagit:
MITT GALLERI |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Behöver lite hjälp från er fotografer :toothless
har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand :) |
här har du några som jag har tagit:
http://w1.855.telia.com/~u85522874/dj/index1.html |
|
|
| St_Andrew |
hitta ett sött kort på min katt
 |
|
|
| [nils] |
rebel9: kewl pics (speciellt weedman :P) hehe
tufft att fotografera där borta också. lite mindre "öken" i kabul än vad jag trott.. eller? :thepirate
p4z!: niiiiiiiice! :D
st_andrew: wow, du har matat din kisse på TOK för mycket :p
ser ut som en fet maffia boss i en rolls-royce hehe |
|
|
| MiB |
(efter det snöat på gården)

(polarens lilla ödla)

får väl lägga in ett par på min "lilla" kisse oxå då.. ;)
inte bra kvalitet men men.. (skitkamera)
DÅ:
NU:
(häftigt gröna ögon dom får när dom håller på och härjar)
(haha precis när jag tog kortet räckte han ut tungan)

--------------------------------- |
|
|
| ScuL |
| grymt kul katt säger jag :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
gillar också att plåta en del :)
här har ni några bilder jag tagit:
MITT GALLERI |
Snyggt. Några av bilderna (är det från Afghanistan?) kan lika gärna ha varit fotade i Rumänien eller Ungern (bortsett från bilderna med kameler på).
Det svart-vita fotot med mannen som sitter och läser är helt klockren. Vet inte varför, men jag diggar den jävligt skarpt. |
|
|
|
|