return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA's Fotografiska Tråd (pg. 3)
View this Thread in Original format
ShyTrance
Behöver lite hjälp från er fotografer :toothless

har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ShyTrance
Behöver lite hjälp från er fotografer :toothless

har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand :)



hi hi :D :D :D :D
ShyTrance
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever



hi hi :D :D :D :D


hehe fan va cool :D men jag tänkte faktsikt nått seriöst ditt busfrö :p :p
dj_hysterix
hah..stévé aså :stongue: :crazy:
RebeL9
gillar också att plåta en del :)

här har ni några bilder jag tagit:

MITT GALLERI
P4z!
quote:
Originally posted by ShyTrance
Behöver lite hjälp från er fotografer :toothless

har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand :)


här har du några som jag har tagit:

http://w1.855.telia.com/~u85522874/dj/index1.html
ShyTrance
quote:
Originally posted by P4z!
här har du några som jag har tagit:

http://w1.855.telia.com/~u85522874/dj/index1.html


tack pasi :D:D
St_Andrew
hitta ett sött kort på min katt

[nils]
rebel9: kewl pics (speciellt weedman :P) hehe
tufft att fotografera där borta också. lite mindre "öken" i kabul än vad jag trott.. eller? :thepirate

p4z!: niiiiiiiice! :D

st_andrew: wow, du har matat din kisse på TOK för mycket :p
ser ut som en fet maffia boss i en rolls-royce hehe
MiB
(efter det snöat på gården)

(polarens lilla ödla)


får väl lägga in ett par på min "lilla" kisse oxå då.. ;)
inte bra kvalitet men men.. (skitkamera)

DÅ:


NU:
(häftigt gröna ögon dom får när dom håller på och härjar)


(haha precis när jag tog kortet räckte han ut tungan)

---------------------------------

ScuL
grymt kul katt säger jag :p
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
gillar också att plåta en del :)

här har ni några bilder jag tagit:

MITT GALLERI


Snyggt. Några av bilderna (är det från Afghanistan?) kan lika gärna ha varit fotade i Rumänien eller Ungern (bortsett från bilderna med kameler på).

Det svart-vita fotot med mannen som sitter och läser är helt klockren. Vet inte varför, men jag diggar den jävligt skarpt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement