|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| chjo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Lite nya bilder:
Kommentarer? |
Sketsnygt!!
Den med flaskan käns sextra skön |
|
|
| ShyTrance |
| riktigt bra :D som jag sa förrut ;) |
|
|
| javax |
Ahhhh. Beyer var rejält mys.
Har du testat kapa den sista bilden övertill? Typ skippa översta blåa plätten d.v.s. |
|
|
| Laszlo |
Tack alla snälla :)
Javax - jag testade att beskära den sista bilden ovantill, men jag tyckte personligen att bilden med den där lilla böjen där upptill gjorde sig bättre med än utan....
P4z: Grymt snygga bilder. Fastnade speciellt för den första bilden på "Noir et blanc"....underbar komposition...keep it up! :) |
|
|
| jofawe |
snygga bilder Laz!
Jag tyckte jag kände igen lite natur å insåg att det var uppe på campus :)
Paz:
Snygga bilder, känner ju igen ett gäng från sommarbildstävligen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tycker den med färg var bättre.... gillar hur de röda sticker fram på glasets text :)
*expert utlåtande* |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tycker den med färg var bättre.... gillar hur de röda sticker fram på glasets text :) |
Kan inget annat göra än att hålla med steve.
För lite kontraster i den S/V bilden.
Schyssta bilder överlag :) |
|
|
| P4z! |
| kontraster finns det ju gott om.. Jag föredrar den svartvita, bra och starka kontraster, tillräcklig svärta, högdagrar och mellantoner.. det enda jag tycker är lite synd är rummets reflektioner i glaset (en dörr). Good shoot :) gillar kompositionen och underexponeringen. |
|
|
| ShyTrance |
föredrar också den svarta
testa o lägga till lite gaussian blur på den färgade o sen på blend mode: overlay läggöver den svart vita o sänk sen opaciteten
kanske kan se lite bra ut :P
edit: testade lite själv hoppas d e ok ^_^
 |
|
|
|
|