return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA's Fotografiska Tråd (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Var ut på Skeppsholmen idag runt lunchtid, hade min Canon ixus i med mig så jag tog ett par fina vinter bilder på vårt underbara Stockholm...

Södermalm till vänster, Slussen i mitten & lite av Ga:Stan till höger
http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_002.jpg

Båten som dom har Café & vandrarhem på. I bakrunden Nationalmuseet
http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_003.jpg

Ga:Stan och slottet på andra sidan
http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_004.jpg

Ga:Stan... Skeppsbron
http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_005.jpg

Svanjävlar :p
http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_006.jpg

http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_007.jpg

Skeppsholmen med Södermalm i bakgrunden.
http://medlem.spray.se/djstevie/sthlm03-02-09_009.jpg


Och ett från igår taget från min balkong på all härlig snö :D
http://medlem.spray.se/djstevie/vasby03-02-08.jpg
ScuL
det e nåt fel med sista länken.
om jag skulle ladda up vinterbilder av holland e det bara tråkigt :D

jag har en kul bild av stävä i bussen för övrigt... (det var i Utrecht) .. lr två kanske. vet inte vilka är bättre :p

JayBee
quote:
Originally posted by ScuL
det e nåt fel med sista länken.
om jag skulle ladda up vinterbilder av holland e det bara tråkigt :D

jag har en kul bild av stävä i bussen för övrigt... (det var i Utrecht) .. lr två kanske. vet inte vilka är bättre :p


hehe ser ju inte ens ut som steve.. ser mer ut som parham :P
ScuL
hehe jag kan lova dig att det är han. han kan ju bekräfta det själv.
tyckte bara att bilden var roligt och artistik :p
U121
hm, fick en ide, kanske ska ta å ta lite bilder från mitt fönster vid olika tidpunkter å se va som händer :D

*går å hämtar lilla trogna nikonen*

ok wow, tog en rätt ball bild med en minuts slutartid över motorvägen, å precis när jag tryckt så kommer det en polisbil eller ambulans, kunde inte se vilket, men bilden har ett spår av blåa... blobbar över hela motorvägen :D
lägger upp sen!
Tog oxå lite najsiga närbilder på vardagliga prylar osm typ vatten ur kranen, en isbit å lite sånt, hehe, detta kan nog bli lite najsiga grejor att lägga upp på servern jag håller på å fixar upp på min burk :D (länk kommer oxå så snart d e färdigt!)
Smekbar
lite bilder jag tagit med systemkameran... (svartvita)

http://www.smekbar.se/bilder/1.jpg
(tagen i en polares lägenhet)

http://www.smekbar.se/bilder/2.jpg
(Lunds Universitetssjukhus)

http://www.smekbar.se/bilder/3.jpg
(min brorsa med galet hår, e sån där synthare :))

http://www.smekbar.se/bilder/4.jpg
(ghettostajl ;))

http://www.smekbar.se/bilder/5.jpg
(järnväg och ghetto :))

http://www.smekbar.se/bilder/6.jpg
(malmö en kall januaridag)

http://www.smekbar.se/bilder/7.jpg
(domkyrkan i lund)

det e ganska stora bilder... (ca. 1mb / bild)
FredAcler
Här är en trevlig bild som jag tog när det var derby mellan Örebro SK och Degerfors IF i svenska cupen. Det var en RIKTIGT rolig bortaresa.

http://www.fotosidan.se/obj/photo/3ff2e4d5d8136.jpg
dbl
inte för äckelmagade personer kanske.. vet inte.. haha :p

men lekte runt lite med kameran idag.. hade så tråkigt så :)


ska ta och greja med lite inställningar och så på den sen.. men orka inte göra det nu






lite små jobbigt att ta korten.. för det första hade jag ju ingen handled kvar.. hahahaha ;)
och sen e mitt badrum så jääkla litet.. fick ju knappt plats så kunde inte ta korten riktigt som jag ville.. men detta får la duga :)

och tillslut denna som jag redan lagt upp i bild tråden


hahahaha.. flabbar varje gång jag ser den :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
inte för äckelmagade personer kanske.. vet inte.. haha :p

men lekte runt lite med kameran idag.. hade så tråkigt så :)

http://projecct06.com/photos/blood/2.jpg
ska ta och greja med lite inställningar och så på den sen.. men orka inte göra det nu

http://projecct06.com/photos/blood/4.jpg

http://projecct06.com/photos/blood/5.jpg


lite små jobbigt att ta korten.. för det första hade jag ju ingen handled kvar.. hahahaha ;)
och sen e mitt badrum så jääkla litet.. fick ju knappt plats så kunde inte ta korten riktigt som jag ville.. men detta får la duga :)

och tillslut denna som jag redan lagt upp i bild tråden

http://projecct06.com/photos/blood/psycho.jpg
hahahaha.. flabbar varje gång jag ser den :p


Det finns hjälp att få... bara man är öppen för den... se här
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=93767 :toothless
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det finns hjälp att få... bara man är öppen för den... se här
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=93767 :toothless


hahahaha.... tack steve :p

Glorie
ja vill träffa din katt MiB! :) :) :)
ScuL
Idag hade vi väldigt mycket snö i Holland (5cm :D) hehehe ;)

De här är tagit ur mitt fönster:



Min bil: :P


Trädgården:


Landet:



Resultatet:
860 KM bilkö genom hela landet.

Värst var motorvägen A2 (Amsterdam-Eindhoven) med 87KM bilkö.

Övriga stora kör:
Amsterdam-Utrecht 40KM.
Utrecht-Arnhem 40KM.
Mitt hus till Utrecht 35KM.

Övriga kaotiska händelser:
* Tåget från eller till Amsterdam gick inte
(pga problem med frusen spårväxel) (hur löser ni det i Sverige? :confused: )
* Detsamma mellan Breda och Amsterdam
* Schiphol Airport hade bara en bana öppnat
* 75 bilolyckar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement