| U121 |
hm, fick en ide, kanske ska ta å ta lite bilder från mitt fönster vid olika tidpunkter å se va som händer :D
*går å hämtar lilla trogna nikonen*
ok wow, tog en rätt ball bild med en minuts slutartid över motorvägen, å precis när jag tryckt så kommer det en polisbil eller ambulans, kunde inte se vilket, men bilden har ett spår av blåa... blobbar över hela motorvägen :D
lägger upp sen!
Tog oxå lite najsiga närbilder på vardagliga prylar osm typ vatten ur kranen, en isbit å lite sånt, hehe, detta kan nog bli lite najsiga grejor att lägga upp på servern jag håller på å fixar upp på min burk :D (länk kommer oxå så snart d e färdigt!) |
|
|