return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA's Fotografiska Tråd (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
aha japp... flera ggr :D hehe
oftare än i Sthlm faktiskt :)
tack förresten. de mesta är tagit i Värmland


hehe coolt, får ta o hälsa på nästa gång :p
fruktsoppa
P4z!: mm, schyssta bilder. men för fasiken, försök inte göra bilderna till "widescreen"bilder.. en sol kommer aldrig vara en elips.

scul: schyssta. fint ljus och motiv.
men man KAN tröttna på naturbilder som följer samma mönster väldigt lätt.
ScuL
quote:
Originally posted by fruktsoppa
scul: schyssta. fint ljus och motiv.
men man KAN tröttna på naturbilder som följer samma mönster väldigt lätt.


tackar... självklart kan man tröttna men de här var så vackert att jag bara måste posta de :D .. finaste bilder jag tog nånsin troligen :)
Aendy
Hmm, hittade duglig bild till i utboxen på mailprogrammet. Om inte annat kan jag ju slänga upp den för Glories skull.
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Om inte annat kan jag ju slänga upp den för Glories skull.
***bild på kisse***


what? har du tagit den? grymt fin bild! vems kisse? :) och jag tackar allra mjukast för vänligheten att lägga upp den för min :o skull. :crazy: :rolleyes: hehe
Aendy
Kissen tillhör(de) en tjej i Göteborg... du fattar...
P4z!
quote:
Originally posted by fruktsoppa
P4z!: mm, schyssta bilder. men för fasiken, försök inte göra bilderna till "widescreen"bilder.. en sol kommer aldrig vara en elips.


hmm såg det först nu, måste ha gjort lite fel storleksändringar i ps..

har fixat bilden nu.
lonne
Härliga bilder allihopa, gillade dina P4Z!
Goldiluxe
Sculs bilder var vackra!
Klara och rena, alskar naturen, far mig att sakna Sverige. :(
ScuL
quote:
Originally posted by Goldiluxe
Sculs bilder var vackra!
Klara och rena, alskar naturen, far mig att sakna Sverige. :(



det är därför jag älskar sverige :D sånt finns inte här

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
det är därför jag älskar sverige :D sånt finns inte här


Å andra sidan behöver ni aldrig sitta hemma på helgerna och svära åt att det aldrig finns något vettigt att göra
ScuL
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Å andra sidan behöver ni aldrig sitta hemma på helgerna och svära åt att det aldrig finns något vettigt att göra


ja men ibland gillar jag att sitta hemma på helgerna.. när man har en upptagen liv är det ibland synd att tappa bort de få lediga dager man har genom att gå till nån fest. :) men det går off-topic nu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement