|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Fet måne igår, nedbantad bild, har inget serverutrymme...
 |
|
|
| Smekbar |
jävligt snygga färger på månen :) ser läckert ut som fan :)
här e en liten bild jag plåtade för nån dag sen... Inget speciellt egentligen men det har blivit så mycket ståhej innan när det postats bilder på katter så jag tänkte att jag kunde slänga upp en jag med :)
 |
|
|
| Laszlo |
Fy fan vilka härliga färger. Ser ut som fotot är taget i månskenet. Underbart..! Att det är så satans svårt att fota djur gör saken inte sämre heller...har fortfarande inte lyckats få en bra bild av någon av mina två förbaskade kissar... :mad:
Här är förresten mina två senaste Deviations:
http://www.deviantart.com/view/9433123/ Lade upp den för tio minuter sedan...
http://www.deviantart.com/view/9423107/ Inget högt konstnärligt värde - bara jag som är lite besatt av flickan :nervous: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Fet måne igår, |
:eek:
smekbar, ah de var en fin katt. vart hitta du den? |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Glorie
:eek:
smekbar, ah de var en fin katt. vart hitta du den? |
tack :) hittade den ute på gatan :) |
|
|
| St_Andrew |
har gjort ett liten fotosession, kallar den "hem från jobbet" :p
tog massa bilder när jag gick hem från jobbet, örebro e ju riktigt snyggt när man tänker efter vad man går igenom varje dag :)
börjar på kontoret och slutar vid mitt hus :)
är en hel del skräp bilder där, har kvar alla som orginal, orka inte rensa :)
www.erikenglund.com/galleries/orebro
håll till godo från mästerfotografen :p:p:p |
|
|
| jofawe |
örebro är vackert ...
man kanske skulle göra nått liknande photosession om växjö .. fast jag har sån tråkig väg till jobbet :P |
|
|
| Kaveh |
Har sett grymt snygga bilder i denna tråd, så jag vet inte riktigt om jag vågar posta något eget, men jag tar risken =p
Har nyss börjat fota lite.. riktigt skoj :-)
http://www.deviantart.com/view/9623108/ |
|
|
| Smekbar |
najs bild kaveh.. sköna färger :)
jag var på en dödsnajs skogsfest nu i helgen o såg bland andra Solar Quest, vilka var jävligt najs, och fotade förstås en del. Bilderna återfinnes här:
Spaceport in forest |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Smekbar
najs bild kaveh.. sköna färger :)
jag var på en dödsnajs skogsfest nu i helgen o såg bland andra Solar Quest, vilka var jävligt najs, och fotade förstås en del. Bilderna återfinnes här:
Spaceport in forest |
fan att jag inte gick på den.. fick veta om den i tordags (dvs en dag innan den var) ...
jääävlar i att! |
|
|
| Glorie |
:eek: OJ! en till mästerfotograf i sällskapet ser jag. du borde ju lätt vara med i vår SWETA fototävling :) leta upp tråden vettja.. sex kategorier (såg att dina bilder redan platsar in i flera) dock måste man skicka in sina bilder inom ett par dgr men du kan ju vara med i nån om du vill..
därefter blir det omröstning här på forumet. Inga priser, bara äran :) |
|
|
|
|