|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Snygga båda två imo :toocool:
tyvärr har jag inge mer konstruktivt att komma med :p |
|
|
| javax |
Skitläckert! Känns dock som ngt saknas i bilden i nedre högra hörnet.
Sedan förstår jag fortfarande inte, du tycker det är helt ok att de får tillåtelse att använda dina bilder i sina egna syften? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by javax
Skitläckert! Känns dock som ngt saknas i bilden i nedre högra hörnet.
Sedan förstår jag fortfarande inte, du tycker det är helt ok att de får tillåtelse att använda dina bilder i sina egna syften? |
OT:
vem e killen i din avatar? tror jag har sett han många gånger förut... men kan inte placera han nånstanns... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by javax
Skitläckert! Känns dock som ngt saknas i bilden i nedre högra hörnet.
Sedan förstår jag fortfarande inte, du tycker det är helt ok att de får tillåtelse att använda dina bilder i sina egna syften? |
Tack :) Håller med om bilden nere till höger - jag har ett par andra foton som jag skulle kunna välja på att sätta in där istället, men de är alla på en lykta som sitter till vänster - fast ur andra vinklar....det skulle bara kännas krystat om jag slängde in den där...
vad gäller deviant och deras fulla rättigheter att använda mina bilder så oroar jag mig inte det minsta...för det första finns där artister som ligger ljusår före mig - och skulle det visa sig att de nu mot all förmodan skulle använda något av mina alster så skulle jag bara känna mig smickrad.......(sen skulle jag ge de på käften :toothless) |
|
|
| javax |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
OT:
vem e killen i din avatar? tror jag har sett han många gånger förut... men kan inte placera han nånstanns... |
Hehe, det är Paul Dirac.. en av de kändare (teoretiska) fysikerna genom tiderna. |
|
|
| javax |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tack :) Håller med om bilden nere till höger - jag har ett par andra foton som jag skulle kunna välja på att sätta in där istället, men de är alla på en lykta som sitter till vänster - fast ur andra vinklar....det skulle bara kännas krystat om jag slängde in den där...
|
I see. Jo, man skulle ju vilja ha ngt tredje där i. Lycktan och bron var guld.
| quote: |
vad gäller deviant och deras fulla rättigheter att använda mina bilder så oroar jag mig inte det minsta...för det första finns där artister som ligger ljusår före mig - och skulle det visa sig att de nu mot all förmodan skulle använda något av mina alster så skulle jag bara känna mig smickrad.......(sen skulle jag ge de på käften :toothless) |
Hehe, ok. :P Av principskäl kommer jag nog dra mig från att själv lägga upp ngnting där dock.. vet inte.. känns bara fel. Verkar som ett bra ställe annars. Har ju ingen koll på ägarna eg, är kanske sympatiskt folk. |
|
|
| Smekbar |
| snygga bilder laszlo, du e grym på att fota... |
|
|
|
|