|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| GyLLe |
Här är våran katt...
Som nu har 5st småttingar att ta hand om!! |
|
|
| GyLLe |
5st sånna här:
En!

En Till!
Hela Gänget!
 |
|
|
| jofawe |
Lite bilder för att minnas sommaren ...
 |
|
|
| keddo |
våran hund:
 |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
fick en ny digital kamera när jag fyllde år, så här är en bild med den: |
vilken kamera fick du? :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by P4z!
vilken kamera fick du? :) |
en fujifilm finepix f420 :) |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
en fujifilm finepix f420 :) |
trevligt :) lägg gärna upp fler bilder! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vilka himelskt fina himmelsbilder jofawe.... gillar dom skarpt :) Har sett liknande formationer i somras och försökte även filma en del men hann aldrig |
|
|
| RebeL9 |
tog årets första solbild idag.
mest för att testa och se hur kameran gjorde kontrasterna mellan skugga och sol. den verkliga upplösningen e sjukt stor men här är en mindre variant.
 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka himelskt fina himmelsbilder jofawe.... gillar dom skarpt :) Har sett liknande formationer i somras och försökte även filma en del men hann aldrig |
Men jag kollade upp på himeln och de bara tiggde om att bli fotade :)
Det roliga var att ungefär 20 sekunder efter det sista kortet, så tappade jag kameran i stengatan så att den gick sönder, därför jag har tejp på den nu :)
Men jag anser att man måste ta kort när man vill, då blir de oftast jävligt bra kort :)
(ps, ja, jag har kameran med mig överallt...) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by RebeL9
tog årets första solbild idag.
mest för att testa och se hur kameran gjorde kontrasterna mellan skugga och sol. den verkliga upplösningen e sjukt stor men här är en mindre variant.
|
äre fortfarande din monster-sony du går runt å fotar med? :) |
|
|
|
|