return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA's Fotografiska Tråd (pg. 6)
View this Thread in Original format
GyLLe
Här är våran katt...



Som nu har 5st småttingar att ta hand om!!
GyLLe
5st sånna här:

En!

En Till!

Hela Gänget!
jofawe
Lite bilder för att minnas sommaren ...




keddo
våran hund:

P4z!
quote:
Originally posted by St_Andrew
fick en ny digital kamera när jag fyllde år, så här är en bild med den:


vilken kamera fick du? :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by P4z!
vilken kamera fick du? :)


en fujifilm finepix f420 :)
P4z!
quote:
Originally posted by St_Andrew
en fujifilm finepix f420 :)


trevligt :) lägg gärna upp fler bilder!
SteveTranz4ever
Vilka himelskt fina himmelsbilder jofawe.... gillar dom skarpt :) Har sett liknande formationer i somras och försökte även filma en del men hann aldrig
RebeL9
tog årets första solbild idag.
mest för att testa och se hur kameran gjorde kontrasterna mellan skugga och sol. den verkliga upplösningen e sjukt stor men här är en mindre variant.

jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka himelskt fina himmelsbilder jofawe.... gillar dom skarpt :) Har sett liknande formationer i somras och försökte även filma en del men hann aldrig



Men jag kollade upp på himeln och de bara tiggde om att bli fotade :)
Det roliga var att ungefär 20 sekunder efter det sista kortet, så tappade jag kameran i stengatan så att den gick sönder, därför jag har tejp på den nu :)

Men jag anser att man måste ta kort när man vill, då blir de oftast jävligt bra kort :)
(ps, ja, jag har kameran med mig överallt...)

SteveTranz4ever
Skulle bara vilja rekomendera er att kolla in Magnus G's sida... http://www.festfoto.tk
Han brukar för övrigt fota på många fester som han sedan lägger på
skelett.nu

Här är en länk till ett relativt nytt galleri då han var på Mallorca
http://quby.frontdesign.com/~magnus...40327/index.htm

Grymt fina naturbilder !

En favvo
Dioxys
quote:
Originally posted by RebeL9
tog årets första solbild idag.
mest för att testa och se hur kameran gjorde kontrasterna mellan skugga och sol. den verkliga upplösningen e sjukt stor men här är en mindre variant.



äre fortfarande din monster-sony du går runt å fotar med? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement