|
TA's Fotografiska Tråd (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Schyssta bilder!
Cool bil :)
Antar att personalen (i Sverige) som har hand om spåren kontrollerar spårväxlar m.m under kalla perioder. Läs mer om spårväxlar vintertid här
ScuL, du kan ju översätta den filen och vidarebefodra till Holländska banverket... Verkar ju som om dom kan behöva lite hjälp ;) |
|
|
| ScuL |
åh det verkligen behövs, tack :D ska kanske översätta en del och vidareskicka.. eller vara slö och bara skicka och låta de leta upp en översättare :p
:) |
|
|
| ShyTrance |





inte så bra på d här.. |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja vill träffa din katt MiB! :) :) :) |
;) |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
inte så bra på d här.. |
lite american beauty stil :toothless
men de va snyggt |
|
|
| Dioxys |
jävligt fina kort shytrance! :)
gillar kvaliteten på bilderna stenhårt också! :) är det din egna kamera, eller är det något du lånat? :) |
|
|
| JayBee |
| shy: jag gillar muttern! :) |
|
|
| ShyTrance |
tackar tackar för kommentarerna :)
dioxys: d e min familjs kamera typ :P fast jag använder den mest :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Det verkar vara inne med denna abskrakta betongkonst, eller vad man ska kalla det :) |
|
|
| Aendy |
tänka sig... en bild av mig som föreställer innebandiie! |
|
|
| St_Andrew |
fick en ny digital kamera när jag fyllde år, så här är en bild med den:
 |
|
|
|
|