return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje
View this Thread in Original format
Aendy
Well were here... and if U know what I mean by that you are right. Skulle rekommendera att man går på Moonflower 5 på Docklands... även det den 8:e så jag kan inte gå då heller. Moonflower 4 var dock jäligt grym.
mindshooter
Vad är åldersgränsen på docklands?
Jag har hört 16 men även 18....jag är 16 så det skulle betyda en del om det var låg åldersgräns.......ska du dra om paraden kommer i slutet av spetember eller?
x-dream
Alltid trevligt att se lite svenskt folk på TA......Vad är det för parad du pratar om mindshooter?
mindshooter
Sthlm street love parade
29 September
18.00
Docklands

Lineup:

Tege
Micro
Storm

kommer fler...allt är inte klart än......
x-dream
Det är ju coolt......Du får gärna kasta lite info på mig om detta igen.....Kanske vore coolt att åka dit....OCh uppleva en svensk love parade.....
Irios
hmmm.
dette her ser spennende ut. :)

I Oslo hadde vi Sommer Parade 28. august ...

masse bilder og video på www.subloop.com + masse flere bilder på http://xtracedmotu.net

Hadde vært gøy å reise dit ja. Har det vært arrangert før? Kom det mye folk?
reveal
sverige är bra
bortsett från att det är ont om fina fester med bra trance här...

var kommer ni andra ifrån? inte exakt, men ungefär?

btw; anden, var hos din brossa och kollade in fotbollen... alla matcher på en gång, han hade riggat upp flera tv-apparater i rummet, så man kunde följa det mesta :)
x-dream
Coolt med ännu mera svenskar......Jag kommer från skara.....inte så speciellt stor stad......Vart kommer ni andra ifrån da?
reveal
jag glömde ju själv säga var jag är ifrån :)

LUND
mindshooter
Kommer från sthlm..... Händigt ;)
Skulle var förjlävligt coolt med ett TranceAddict swedish meetup ;););););) skaka hand med dom få svenskar som har musiksmak!

Irios:
Nåt sånt här har inte arrangerats förut vad jag vet...
När jag träffade cor fijneman i holland sa han att han skulle på en parad i oslo.....var det den?

Irios
mindshooter : joda. det var nok den ja.

det er vel tredje eller fjerde året som Sommer Parade arrangeres... i år var det over 20.000 mennesker tilstede... :)
x-dream
Det vore kanske coolt att träffas på en fest eller så.....Fast det är ju inte så mycket fester här omkring men det finns ju lite iaf....

Om inte ravekommisionen kommer och slår till......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement