|
Svarje (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Mmmm....ja vi borde få det...... Ere nån som har något emot att jag är Moderator på den sectionen förresten? |
|
|
| reveal |
| nä, bara jag får vara co-moderator :D:D:D j/k |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
nä, bara jag får vara co-moderator :D:D:D j/k |
hehe....
Vi komemr kunna hitta på fett kul grejer i en sån section...kanske dra lite fler svenskar till forumet.......anordna saker och så....kommer bli fett :) |
|
|
| x-dream |
| Jag håller tummarna för att vi kan få egen sektion för oss svenskar......Det strömmar in många poster på detta thread...... |
|
|
| reveal |
| japp.. jag tänkte fråga swamper för ett tag sen men trodde inte vi var så många svenskar... men nu ser man ju :) |
|
|
| reveal |
| hehe, mind jagar sin tusende post, jag jagar supreme-status :D |
|
|
| x-dream |
| Du har inte så långt kvar då da......Du ska upp till 200 strecket sen är du där....... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
hehe, mind jagar sin tusende post, jag jagar supreme-status :D |
Klart gör man det :)
Swamper har svarat mig att han vill ha minst 10 pers som kommer gå in på den svenska sektionen regulärt för att starta den....
vi är väl bah typ 5 än så länge? |
|
|
| reveal |
reveal
mindshooter
x-dream
aendy
dj_irish
teehawk
[a|ienfactory]
gaby
är svenskar som har varit på tråden, dvs 8 pers. av dom är det kanske inte alla som kommer att besöka regelbundet...
men det borde finnas fler svenskar, bara att dom inte hittat tråden, bara att hålla utkik! |
|
|
| mindshooter |
| Är ganska säker på att dom 3 översta plus AlienFactory kommer göra det iaf....hur är det med er andra? Nån som känner nån svensk från nåt annat forum som kanske hänger på? |
|
|
| mindshooter |
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
here we go!
1000 posts :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Original posten handlade om paraden sen skapade vi en ny för att bara svenskar skulle komma och diskutera den.....sen kom det typ en massa jag aldrig set förut och promotade fester....asså jag flamar ingen jag bah fick en känsla av att folk såg sin chans att promota nåt party......och det är juh som sagt inte det som TranceAddict finns för :) På www.amhea.nu eller vad det är står det att paraden sker i slutet av september....? |
Sorry...det var bara ett litet tips...inte fan tjänar jag nåt på det!!
Kram till er alla // gaby |
|
|
|
|