return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Svarje (pg. 4)
View this Thread in Original format
x-dream
Hur är utbudet på ställen som spelar enbart techno/trance i Lund? Är det jag kommer ifrån finns det inget alls.....Mycket tråkigt man får ju åka ett antal mil för att gå på bra ställen....
luckystrike
agree with every word that you said guyz!!!

plz talk in english! :(
what is this thread about?
reveal
quote:
Originally posted by luckystrike
agree with every word that you said guyz!!!

plz talk in english! :(
what is this thread about?


this thread is instead of a "local scene / europe - sweden"-forum, ie. we're talking about things going on in sweden (in swedish) :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by mindshooter
ja D E asfett med fler svenskar häromkring :)
Vill bara att det inte är så att ni kommer hit...promotar en fest och försvinner....delta lite i dom andra discussionerna också :)
Inte jag som bestämmer över er :p men det finns redan så många som gör så :) TranceAddict rulz!


Hehe, känner mig lite utpekad. Jag har följt detta forumet till och från sedan hösten 2000 och jag är helt riktigt ganska sparsam med mina inlägg i diskussionerna. Men jag kan försäkra er att jag inter är här för att spanar efter lämpliga promotion tillfällen :)

Reveal: Jag läser själv magisteråret på systemvetenskapliga programmet. Siktar på examen nu i September.
luckystrike
quote:
Originally posted by reveal


this thread is instead of a "local scene / europe - sweden"-forum, ie. we're talking about things going on in sweden (in swedish) :)


woops - didnt know that :):D :)
DJ-Energy
if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...

î'îöá āį ųėé äëė čåá?
reveal
quote:
Originally posted by DJ-Energy
if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...

î'îöá āį ųėé äëė čåá?


that would be alright, but preferrably not in this thread :D
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...

î'îöá āį ųėé äëė čåá?


hehehe!!!

äëė čåá !!! îä āéúę?

j/k - we do it in another thread - maybe we need israeli section hehe...

:p
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_Irish


Hehe, känner mig lite utpekad. Jag har följt detta forumet till och från sedan hösten 2000 och jag är helt riktigt ganska sparsam med mina inlägg i diskussionerna. Men jag kan försäkra er att jag inter är här för att spanar efter lämpliga promotion tillfällen :)

Reveal: Jag läser själv magisteråret på systemvetenskapliga programmet. Siktar på examen nu i September.


Hehe jaja då vet jag ;) Välkommer hit då :)

BTW Luckystrike: Yes, it would be better if the thread was called "Swedish club-scene" or something.....to late to change now :)
mindshooter
Jag har förresten skickat en förfrågan till swamper om vi kan få ett eget sektion på forumet för bara svenskar :)
Kommer rocka i så fall.....håll tummarna :)

reveal
japp
men det borde vi få, är väl inget svårt för dom att sätta upp? ska new york ha ett eget ska fan sverige ha ett!! :)
reveal
jag menar, kolla va mkt poster det strömmaer in på tråden, 50 om dagen:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement