|
Svarje (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Hur är utbudet på ställen som spelar enbart techno/trance i Lund? Är det jag kommer ifrån finns det inget alls.....Mycket tråkigt man får ju åka ett antal mil för att gå på bra ställen.... |
|
|
| luckystrike |
agree with every word that you said guyz!!!
plz talk in english! :(
what is this thread about? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by luckystrike
agree with every word that you said guyz!!!
plz talk in english! :(
what is this thread about? |
this thread is instead of a "local scene / europe - sweden"-forum, ie. we're talking about things going on in sweden (in swedish) :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ja D E asfett med fler svenskar häromkring :)
Vill bara att det inte är så att ni kommer hit...promotar en fest och försvinner....delta lite i dom andra discussionerna också :)
Inte jag som bestämmer över er :p men det finns redan så många som gör så :) TranceAddict rulz! |
Hehe, känner mig lite utpekad. Jag har följt detta forumet till och från sedan hösten 2000 och jag är helt riktigt ganska sparsam med mina inlägg i diskussionerna. Men jag kan försäkra er att jag inter är här för att spanar efter lämpliga promotion tillfällen :)
Reveal: Jag läser själv magisteråret på systemvetenskapliga programmet. Siktar på examen nu i September. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by reveal
this thread is instead of a "local scene / europe - sweden"-forum, ie. we're talking about things going on in sweden (in swedish) :) |
woops - didnt know that :):D :) |
|
|
| DJ-Energy |
if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...
î'îöá āį ųėé äëė čåá? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...
î'îöá āį ųėé äëė čåá? |
that would be alright, but preferrably not in this thread :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...
î'îöá āį ųėé äëė čåá? |
hehehe!!!
äëė čåá !!! îä āéúę?
j/k - we do it in another thread - maybe we need israeli section hehe...
:p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Hehe, känner mig lite utpekad. Jag har följt detta forumet till och från sedan hösten 2000 och jag är helt riktigt ganska sparsam med mina inlägg i diskussionerna. Men jag kan försäkra er att jag inter är här för att spanar efter lämpliga promotion tillfällen :)
Reveal: Jag läser själv magisteråret på systemvetenskapliga programmet. Siktar på examen nu i September. |
Hehe jaja då vet jag ;) Välkommer hit då :)
BTW Luckystrike: Yes, it would be better if the thread was called "Swedish club-scene" or something.....to late to change now :) |
|
|
| mindshooter |
Jag har förresten skickat en förfrågan till swamper om vi kan få ett eget sektion på forumet för bara svenskar :)
Kommer rocka i så fall.....håll tummarna :) |
|
|
| reveal |
japp
men det borde vi få, är väl inget svårt för dom att sätta upp? ska new york ha ett eget ska fan sverige ha ett!! :) |
|
|
| reveal |
| jag menar, kolla va mkt poster det strömmaer in på tråden, 50 om dagen:D :D :D |
|
|
|
|