|
Svarje (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
En årlig konferens för den elektroniska musik industrin. Pågår en vecka eller så och "alla" är där. Precis som Berlin under LoveParade, förvandlas Miami till ett klubb paradis. |
låter ju inte det minsta tråkigt :) men love parade ligger ju närmare till hands, man får väl dra dit nästa år... och till ibiza, det verkar sjukt bra |
|
|
| Blik |
| alpha, spam is not allowed in here |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Blik
alpha, spam is not allowed in here |
Sorry Chief :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
Blik: First off all.....we didnt want our own forum...we wanted our own swedish section..whats wrong with that?...Swamper said in a PM to me that we needed 10 reagular visitors to create a new section.......
The purpose of this section would be to discuss the local club scene (since this isnt interesting for someone who doesnt live in sweden) and to attract more swedes into the forum as well.......Since you can speak swedish there it will be a good start for swedish "Neewbies" for example my friend Fruktsoppa LOL :stongue:
How come the greman ppl cant ge their own section then? Have U PMd swamper about it?
Peace m8 :) |
|
|
| rayDreamer |
Tjena!! Jag heter Ole å jag e svensk!! <-- SOS :)
Tjena grabbarna!! Jag e oxå svenne!! Bor utanför Uppsala!!
Å jag e trött nu!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by rayDreamer
Tjena!! Jag heter Ole å jag e svensk!! <-- SOS :)
Tjena grabbarna!! Jag e oxå svenne!! Bor utanför Uppsala!!
Å jag e trött nu!! |
Jag antar att jag kan adda dig på listan av personer som kommer besöka vår svenska section om vi får det? |
|
|
| reveal |
hur går det? får vi en egen sektion?
(wohho, jag är supreme :)) |
|
|
| mindshooter |
Swamper har inte svarat...vi får avvakta.....det går nog... :)
Det har kommit en jävla massa nederländare hit som hånar oss....vilkla jävlar...men kaxa inte med dom :p en av dom är juh mod som ni vet...nämner inga namn för då undrar han :) |
|
|
| Jre |
Tjo!!
Helrätt med ett svenskt forum!!
Räkna med mig!
Nån ifrån sverige som sitter och trycker på
VDM - No Hesitation 12" eller
Gatecrasher - Global Sound System 3x12"
Kan ju säga till, för jag är beredd att betala bra för dessa
plattor!!!
// Jre |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Klart att man lyckades hamna på kort.....Fast jag syns inte så bra......Man ser mig i bakom en person mitt ex syns bättre än jag........ |
vart hittar man dom korten? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Jre
Tjo!!
Helrätt med ett svenskt forum!!
Räkna med mig!
Nån ifrån sverige som sitter och trycker på
VDM - No Hesitation 12" eller
Gatecrasher - Global Sound System 3x12"
Kan ju säga till, för jag är beredd att betala bra för dessa
plattor!!!
// Jre |
VDM - No Hesitation släpptes aldrig som en egen 12:a så vitt jag vet. Den är däremot inkluderad i Vincent De Moor's (VDM) Dubbel EP "Deflection". Om du gräver i skivbutiker och sådant (sökmotorer etc.) så leta efter dubbel EPn istället. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Så g en tråd som lät bekant.."svarje".. hehe
Alltid kul med lite svenskar.. :) |
|
|
|
|