|
Svarje (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
hoppas att det börjar komma sånt till sverige också... behövs verkligen, 20.000 pers är aldrig fel
hur är det i danmark? är där inte lite ibland? |
|
|
| x-dream |
| Det är ju sant.....Man kan ju åka över till köpenhamn om man vill.....Gjorde det förra veckan och så Tiesto på gorgeous.....Och det rocka fett....Lite skillnad när det gäller Danmark och svergie på att ha partyn..... |
|
|
| reveal |
ahh tiesto, det är aldrig fel
såg också honom i danmark, roskilde festivalen |
|
|
| x-dream |
| Coolt.....Ett par kompisar såg honom oxå på roskilde....Kanske ska åka till helsingör den 28-29 sept....Är lite party där då.... |
|
|
|
|