|
Svarje (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
visst
ska bara se om man kan skapa ftpkonton ;) det jag har är liksom "huvudkontot" för hela skiten, och det håller jag hemligt, har andra sidor på servern nämligen
undersöker dock möjligheten att sätta upp en till server, den kommer ni isf att ha full access till, den kan vara upp inom en vecka om jag skärper mig :) |
Okej....Jag förstår....Meddela mig eller mindshooter om detta när du har kollat upp de...... |
|
|
| Sephirate |
adda mej till listan som är här regelbundet :)
föresten var nån på renissance den 8:e ? fan jag är 16 och det var ålders gränns på 20 år.... jag hadde ljus blå nylon jacka om någon såg mej :)
btw jag har ett nytt acc här som heter "powell" ska bara se till så att swamper activatar det..... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Okej....Jag förstår....Meddela mig eller mindshooter om detta när du har kollat upp de...... |
jag kan ju ladda upp annars
men jag ska undersöka att sätta upp en till server, har extra dator och lina som bör räcka, så det fixar sig nog :) |
|
|
| x-dream |
jag kan ju ladda upp annars
men jag ska undersöka att sätta upp en till server, har extra dator och lina som bör räcka, så det fixar sig nog :) |
Det kan du ju oxå göra....... |
|
|
| reveal |
| var får vi grejor att ladda upp? AG känns lite meninglöst, det har ju alla ändå |
|
|
| mindshooter |
var får vi grejor att ladda upp? AG känns lite meninglöst, det har ju alla ändå |
Oroa dig inte :) jag har SKITmycket bra låtar....X-dream har SKITmycket bra låtar och det har du säkert också....det senaste dygnet har jag lärt känna Paul wilson här från forumet och harn har skickat mig ett antal helt ohittbara låtar som regerar! Så material har vi.....behöver bara space......Om du fixar det så är du välkommen in i:
TA Swedish Crew! |
|
|
| mindshooter |
| NU JÄVLAR SMÄLLER DET! Nu ere bah och komme till den svenska sektionen och diskutera utav bara helvete för nu finns den äntligen där :):):):):):):) |
|
|
| rayDreamer |
| quote: | Originally posted by Gaby
MAN BLIR IMPOTENT AV HOUSEMUSIK
Det säger i allefall en grupp italienska forskare som hävdar att 66 % av
italiens unga klubbesökare haft impotensproblem efter att ha lyssnat på
housemusik. I försöksgruppen ingick 500 personer mellan 16 och 24.
En av forskarna hävdar att det bland annat är den nästintill totala avsaknaden
av melodi som är orsaken till sexolusten. Problemet är dock endast temporärt,
som tur är.
http://www.grammofon.nu/np/viewnews...99804038,62200,
Så håll er till trance!!!;) |
Hahaha....det där måste ju vara skitsnack!!
Skulle man tappa sexlusten för att man lyssnar på house?? säkert!!
Galna italienare!! ät pizza :) det e en bättre rush än extasy!! JAG LOVAR !!! lol
Puckon haha :) |
|
|
| reveal |
här är den gaby :)
den var orörd på mer än 30 dagar och då visas den normalt sätt inte, man får välja att visa poster som är äldre än så om man vill se den |
|
|
| Aendy |
| Tycker fortfarande man ska låsa denna tråden. |
|
|
| mindshooter |
Varför låsa?
När ingen skriver i en thread så åker den automatiskt bak i systemet och tillslut visas den inte på första sidan....låsa gör man när man inte vill att nån ska kunn a skriva mer p.g.a att folk säger taskiga saker till varandra eller om nån uttalar sig på ett sätt som uppmanar till flamewar....ser inga sådana tendenser här :)
SAWEET :eek: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
låsa gör man när man inte vill att nån ska kunn a skriva mer p.g.a att folk säger taskiga saker till varandra eller om nån uttalar sig på ett sätt som uppmanar till flamewar....ser inga sådana tendenser här :)
SAWEET :eek: |
Här är vi så snälla mot varandra!!! |
|
|
|
|