|
Svarje (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
japp funkar fint, tackar
ska genast leta runt lite :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
japp funkar fint, tackar
ska genast leta runt lite :) |
Gör så.....Hoppas att du hittar något du gillar......
Har nått mitt 300 inlägg....... |
|
|
| reveal |
| hade varit bra om du tillät 2 inloggningar per konto, då kan man fortsätta rota runt på ftpn samtidigt som man laddar hem nån fil... som det är nu kan man inte bläddra medan man drar ner en fil |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
hade varit bra om du tillät 2 inloggningar per konto, då kan man fortsätta rota runt på ftpn samtidigt som man laddar hem nån fil... som det är nu kan man inte bläddra medan man drar ner en fil |
Ska ta en titt på detta.....Har fixat det nu....... |
|
|
| reveal |
ok gjutet
om du vill ha grejor så rekommenderar jag direct connect, jag har ungefär 30gig trance utdelat, så det är jävligt svårt för mig att välja ut nåt fint att uploada på din ftp som du kanske förstår :p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
ok gjutet
om du vill ha grejor så rekommenderar jag direct connect, jag har ungefär 30gig trance utdelat, så det är jävligt svårt för mig att välja ut nåt fint att uploada på din ftp som du kanske förstår :p |
Direct connect vad är det för något.....Okej men om du skulle ladda upp något som jag har gör det inget för att det visar ju bara att du vill göra rätt för dig om du tycker att du har laddat från mig eller hur.... |
|
|
| reveal |
direct connect (dc) hittar du på www.neo-modus.com
man hittar precis allting inom program, filmer, spel, och även det allra mesta inom musik (även trance)
säg till när du installerat det och fått igång det så ska jag guida dig bland mina filer ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
direct connect (dc) hittar du på www.neo-modus.com
man hittar precis allting inom program, filmer, spel, och även det allra mesta inom musik (även trance)
säg till när du installerat det och fått igång det så ska jag guida dig bland mina filer ;) |
Använder du inte Audio Galaxy? Alla andra på TA gör juh det så vill du ha dom lite oåtkomligare låtarna så är nog AG bättre... :) |
|
|
| reveal |
jovisst använder jag AG, men DC är bra på andra sätt, tex att man kan dela ut vad som helst
dessutom finns det ingen server som kan spärra det man delar ut (som ju nu faktiskt håller på att ske med AG - skedde med napster innan)
vidare kan man browsa en killes filer, köa och resuma går såklart också |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
[Bvidare kan man browsa en killes filer, köa och resuma går såklart också [/B] |
Man kan kolla in vad olika användare har på AG också....resuam går också.....sök en fil...om den itne finns kommer AG automaitkst ladda ner den så for nån kommer online med den....älskar det.... |
|
|
| reveal |
jo jag vet :)
men DC är också jävligt bra, men inte på samma sätt. prova det! |
|
|
| reveal |
| och som sagt, det går inte att spärra |
|
|
|
|