|
Svarje (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Så g en tråd som lät bekant.."svarje".. hehe
Alltid kul med lite svenskar.. :) |
Hoppas du joinar oss om vi får en svensk section...
det antar jag :) |
|
|
| reveal |
fan vi blir ju fler och fler hela tiden, mkt positivt
mindshooter, låt mig gissa att hans namn börjar påb och slutar påk :)
(hemligt att inte ha mellanrum efter påna :)) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish
RiBBaN
Aendy
Fruktsoppa
DJ Monzoon (Vi räknar med dig)
Nu har vi 10 pers och jag skickar ett PM till Swamper.... :):):):)
Det här kommer rocka...kom ihåg att ni måste vistas där regulärt! :) |
Har du fått nåt svar? |
|
|
| [A|ienFactory] |
Jag vill vara moderator.
Jag skulle egentligen ha varit mod i Sport sektionen, jag ÄGER den, den var min ide från första början, men jag var bortrest när den öppnades, och alla förutom mig är mods där nu. Orättvist. Hur som helst, jag vill vara mod i Sverige sektionen, för det kommer fan i mig att finnas en snart...:D:D:D:D |
|
|
| reveal |
vad innebär egentligen att man är moderator? vilka fördelar/ansvar/etc har man?
btw, det märks att svenskarna har kommit hem från skolan/arbete/whatever, kommer in meddelande med en fin regelbundenhet nu :) |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by reveal
vad innebär egentligen att man är moderator? vilka fördelar/ansvar/etc har man?
btw, det märks att svenskarna har kommit hem från skolan/arbete/whatever, kommer in meddelande med en fin regelbundenhet nu :) |
En moderator är en sån som håller ordning på forumet.
Fördelar:
Man kan redigera och ta bort olämpliga inlägg.
Man kan aktivera eller inaktivera olika funktioner, tex Polls (Omröstningar) mm. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Jag vill vara moderator.
Jag skulle egentligen ha varit mod i Sport sektionen, jag ÄGER den, den var min ide från första början, men jag var bortrest när den öppnades, och alla förutom mig är mods där nu. Orättvist. Hur som helst, jag vill vara mod i Sverige sektionen, för det kommer fan i mig att finnas en snart...:D:D:D:D |
Skulle vi kunna vara det båda 2 i så fall? För jag har redan mezzat swamper att jag skulle vilja vara det...det är väl ok? 2 är bättre än 1.....
Och förresten har jag inte fått något svar av honom än...kommer väl :) |
|
|
| reveal |
| och jag då? jag frågade om det för lääänge sen :p |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skulle vi kunna vara det båda 2 i så fall? |
Absolut.
:D |
|
|
| x-dream |
Som sagt det verkar bli allt mera svenska här.....Och det är ju coolt....
Hoppas nu att det funkar för swamper......Lite tråkigt att dessa holländare ska komma och tjata....Men dom blir väl nyfikna på alla svar detta thread får.......
Gaby titta på www.gorgeous.dk under gallery tror jag.....Re opening night tror jag att det är....... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
och jag då? jag frågade om det för lääänge sen :p |
Trodde det var mer som ett skämt men......hmm......du kanske ska etablera dig lite på sidan först.....så alla vet vem du e och så....jag vet itne...vad tycker du Alien? |
|
|
| reveal |
| ingen fara, jag litar på att ni sköter ert jobb, annars kommer jag och tar över sen :p |
|
|
|
|